DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Småkläder..

Kategori: Aggro-Donken


Runt vecka 19-20 med Vincent. Har den tröjan på mig nu- sitter TIGHT! Är för KORT!

Vad göra när tillochmed gravidtröjorna blir för små och för korta, och för tighta? Ska man känna
sig spenig och spinkig fortfarande då? Eller ska man skrika vår-ropet i panik, eller ska man bara sätta sig ner, andas, och klicka lite på tradera?

Jag tror jag väljer alternativ annat. Säga åt Lasse att tvätta oftare. Igår för övrigt fick jag rosor, av sagde man. Varför? I have no clue! Antingen har han gjort nåt nu.. Eller så handlade han nåt han inte bör... och fick skuldkänslor. Nu ska jag ta en onico, UTAN nikotin, för jag misstänker att så var fallet.
Varför kan man inte bara ta emot rosor och vara glad för det, utan att istället bli misstänksam och förbannad?

Men, i och med att man är sur, så vet man ju att man fortfarande är gravid och att Våfflan lever och frodas.. Skulle jag må "normalt" skulle jag bli extremt orolig! :s

pösst.

Kommentarer

  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Sätt spiken uppe på dörren, alltså på högkant och låt den hänga i ett långt snyggt snöer eller band - då syns inte hålet sedan ;-) tips KRAM

    2010-10-26 | 11:45:01
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Linda - En Vimsig Mamma säger:

    God Middag =)

    Nja lite skuggor här och där. Ljud lite då och då.

    På Nätterna sätts TV uppe i vardagsrummet på, på hög ljudnivå....=( kram

    2010-10-26 | 12:08:09
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/
  • Linda - En Vimsig Mamma säger:

    aha du menade så =) ja men de blir ju jätte bra =) ser fram emot att få se den sista bilden på när den är klar! kram

    2010-10-26 | 12:13:11
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Åhh herregud. Det där måste verkligen vara svårt. Det finns ju typ inget klädesplagg man kan ha som alltid funkar på alla kroppsformer. Jag har nog bara ett endaste klädesplagg som skulle fungera och det är en stor tjocktröja som vem som helst kan ha typ...

    2010-10-26 | 12:23:35
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/
  • Linda - En Vimsig Mamma säger:

    och ja just ja..när jah blev förbanad efter typ att fått gått upp och stängt av tvn 3 gånger en natt förut så gömde jag dosan, när jag sedan fick gå upp den fjärde gången för att stänga av tvn så låg DOSAN framme mitt på bordet.

    jag vart så rädd att jag inte kunde somna om =/

    därför känner jag nu förstiden att det är meningslöst att gå och lägga mig....



    nej men hela detta jävla område vi bor på ligger på en gammal kyrkogård som är nerplöjd =( och det spökade i svärmors lägenhet när hon bodde längre ner här vid oss. och lika så sambons bror och hans familj bodde på gården brevid förut och där höll det också på och spökade, så dom tog dit en såndär som kan tyda saker och i den lägneheten hade två barn blivit inlåsta och dött. =( så japp jag hatar detta ställe och vill flytta NU!kram

    2010-10-26 | 12:24:19
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här: