DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Min målbrottspojke.. <3

Kategori: Vincent

Jag kom till dagiset glad i hågen. Väl där, så hade Vincent hamnat i målbrottet, och fått en släng av bantnings-mani.

Jag SÄGER ju det gott folk, han KOMMER att växa snabbare än vad jag hinner med!
Som skönt är, så är det inte frågan om att jag fick hem en 190-lång o benig tonårsrevoltande Belsebub, eller nåt annat. Han hade matvägrat på dagis. Han lät jättekraxig i halsen, såndär röst som man själv tycker är skitball. (Iaf jag, när jag får den, och Phoebe i Vänner gillar den också.)
Hans Fröken gissade på att det faktiskt kan vara halsfluss. Så gissa vem som får Vabba imorron? Igen? Han är dessutom skitvarm, så feber är ett faktum. Lite konstigt att de inte har ringt, men jag skulle ju ändå dit vid 2, så de var väl snälla nog och avvakta den tiden istället.

Nu ska jag fixa med tävlings-bilden till Tävlingsinlägget, för där är fel slutdatum på det nu. Paint är min ääända vänn.


Detta ligger ute på tradera nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: