DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

G'morrn i Höstlandet

Kategori: I-Landsproblem



Drömde och halvsov om att mamma kommer hit o hjälper mig att skjutsa Vincent
till dagis så jag slipper gå dit...
Det var rätt skönt, men inte fan var det på riktigt. Så drömde jag att Vincent sa en massa nya ord han inte kunde igår.

Nu snart ska vi till dagis alltså, ska vara där klockan 9. Kanske får jag nu en tid o plats, för utvecklingssamtal. Ska bli kul att gå på ett där man själv inte är huvudpersonen, ha ha!
Jisses, man börjar ju bli vuxen nu. Gå på utvecklingssamtalsmöte med barnen liksom.. Halllåå...!

(var bara tvungen, vuxenstämningen blev lite väl hög..)

Kommentarer

  • Linda säger:

    ha ha ja det är så där när barnen går på dagis!! Jag skall på utvecklings samtal för Julia på torsdag. Eller jag tror det är på torsdag. Hmm nu blev jag osäker här. Nåja det är vad det är hoppas jag inte missar det bara S



    Det är otroligt hur vissa saker känns vuxet. Jag menar min stora går ju för fan redan i första klass!!! Smaka på den en stund du ;)



    Hoppas du får en fin dag idag vännen Pözz



    PS Skall fixa det däringa inlägget senare idag som vi snackade om!!

    2010-10-26 | 09:25:57
    Bloggadress: http://www.linda.mustica.se/
  • Linda - En Vimsig Mamma säger:

    japp vuxen poäng till oss =) fast jag ska på det tredje samtalet med alexander i november och första med anton =) kram

    2010-10-26 | 12:01:30
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här: