DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Lätt som Plätt, Donken fixar allt.

Kategori:

Jag ska skicka mitt CV till inredarjobb, jag ska tackla ner lite andra arbetsgivare också, sen i augusti är det nog kirrat med det, vettni.
Får väl skaffa en liten bil också kanske.
Ja, om jag ska leka bemanningspersonal tills jag får inreda på heltid, ja då måste jag ha en bil, serrni.


Igår var jag i Klevshult, som är en ort som jag kallar för Klevan.
Där bor Macco, som i Klevan kallas för Mikaela. Varför vet jag inte riktigt, faktiskt.. Kan ju iofs vara för att hon heter så egentligen.


Vi hade en sjujääävla heldag! Jag skulle hem vid 20-tiden, tänkte då jag. (blev 23-tiden snarare... oooopps!)
Vi satt ute i solen efter Macco sminkat sig vid sin vanliga plats med en bordsspegel och soffa, framför TV'n.
Ja, vi satt sen ute med köksstolarna alltså. Jag fick leka Paris Hilton, med en kopplad kisse. Världens minsta koppel, i ROSA, som Phoebe hade.
Dexter, Mr Hund, han fick leka på gräset.

Sen tyckte vi att en glass vore bra.

Sen blev det kallt som fan. Vi köpte glass på Maccos jobb på Rasta.
Gick o besökte grannen och hans hund, o krävde lite kaffe av honom.

Sen vettni, ja då jävlar satte jag och Macco igång med o liva upp stämningen bland blomstrena hennes, och bytte jord, tog dän döa blad osv. Sen kom hon på en briljant idé om att jag får inreda om hela deras lägenhet!
Hennes, och sin sambo Patrik, sångarn i Solitude.
 

Yäyyy! Vi började med badrummet och blev i stort sett klara. Imorn blire hallen. 

Ja så dåva, så har jag kirrat kontakter till ett hotell i Vmo, som jag ska ringa på onsdag och tjöta om att jag kanske får ställa ut lite tavlor där.
 

Plus att jag faktiskt hann deklarera innan 3 maj.

Lajf is guuud. 

Donken
 

Kommentarer

  • Bella säger:

    Haha ja då har du en del o göra ;)

    2010-05-03 | 18:44:39
    Bloggadress: http://isabellalindroos.blogg.se/
  • Plutten säger:

    Du är grym du Donken ;)

    2010-05-03 | 19:28:11
    Bloggadress: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
  • Carro säger:

    Sv: Ja, har man barn är nog Ullared det ultimata stället. Jag köpte lite kläder till min bästis kommande pojke, och fick tre plagg till vad ett borde kosta. Super bra ju. Och ja, barnen växer ju, så då är billiga Ullarec bra. :P

    2010-05-04 | 11:24:36
    Bloggadress: http://iamcarro.blogg.se/
  • cisssi säger:

    Jaassåå du e taggad :D de e najs :D jag e fett taggad på lördag asså då ere feeeest ! :D

    2010-05-05 | 00:18:20
    Bloggadress: http://cisssij.blogg.se/
  • sara säger:

    Asså lägenheten var grym! Skit fin. Pytteliten men helt perfekt! Den har en enorm roof top terrace utan insyn så där spenderades massa tid :D



    Kolla Norwegian och Cimber Air...två nya som börjat flyga till Sverige och som är billiga - beror lite på vilken stad du flyger ifårn dock...

    2010-05-05 | 20:47:32
    Bloggadress: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här: