DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Masjäveln hjälper till

Kategori:



Amanda Rieem, en masjävel, ville att jag skulle visa bild på min farmors gamla leopardklänning. Hon tyckte att jag hellre skulle göra om den, istället för att ha den som utklädningsplagg.

Såå, här är den (med mina vanliga kläder under), men hur ska man kunna göra för att den ska bli modern, snygg, figurnära, och ny?
Jag funderade på om man skulle göra den till halterneck, men vet inte riktigt hur.

Är det nån haj jävel på mode som kan hjälpa mig med detta projekt?


Ikväll ska vi spela Bingolotto, för att vuxen/gammal-stämpla oss ordentligt, såhär på nationaldagen.

Pöss!


Donken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: