DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

BLOG CANDY Scrapbooktävling

Kategori:



Jag är med och tävlar om ett BLOG CANDY scrapbookgodis, hos Fruarna Lilja.
Paketet innehåller bland annat 26 tags i olika färger, Alfabet, 4 olika stansar, Clips, och massor massor mer.
Jag gillar ju att göra scrappade fotoalbum, och vykort, så detta vore underbart att få vinna.

Gå med och tävla du också, länken är den gröna saken i detta inlägg.

Pöss!

Donken

Kommentarer

  • Josefine säger:

    hahaha ja det är han, det är nog en av de få grejerna i filmen som är bra! haha ! :)

    Jag tyckte inte om filmen, men det kanske du gör? :D

    Puss <3

    2010-06-06 | 12:48:37
    Bloggadress: http://endastjosefine.blogg.se/
  • Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen säger:

    Svar:

    Naaw..vad skönt! :K hihih..naw vilket busfrö :D haha..

    2010-06-07 | 23:17:01
    Bloggadress: http://mammah.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: