DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

En hel balkong. Och polkagrisar.

Kategori:

Nu kan hon mer än man tror, åter igen, den där Rumptott. ;)
Hon säger polkagrisen stänger vid 21 varje dag.
Lasse säger då, att deras hemsida senast uppdaterades år 2004.. Så jag litar nog mer på Rumpis eftersom hon var där förra veckan.

Jag hoppas de vill åka med oss dit idag! Annars imorron.
Jag vill åka till Ikea också, och inhandla en stooor garderob till vincent, och en billybokhylla som jag ska använda som vitrinskåp, så man får plats med allt bråte som tynger ner tevemöbeln just nu.
Plus glasen som står i köket ovanpå skåpen. Inte coolt.

Frysen är nu helt borta från balkongen. Vi har haft en frys där sen vi flyttade hit för 2 år sen.
Lasse har kört den till tippen, tillsammans med annat bråte från förrådet. Gött, o BLI AV MED skiten! :D

Frysen är den kolossen bakom mig, som är täckt av en grön tygvaxduk.
Ligger lite sexig jord och skit på den med. Ser ni? Den tog PLATS!


köss i gump.

Donken


Edit, update o allt vad det heter: Jag fick tag i en kvinna på kommunen! Jag fick ju bokstavera mitt och Vincents efternamn, men hon skulle iaf ringa till dagiset och kolla lite och sen ringa tillbaka till mig. Jag gav henne bpde hem och mobilnumret.
Nu går det minsann lite framåt här, och jag är så glaaad! TACK RUMPTOTT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: