DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Y'all want a single.

Kategori:

AK frågade om jag gillar Korn. Macco o Patrik gör ju det, men jag är ju inte så indoktinerad i dem än. Dock visade Macco mig en låt, som Lasse hade på en CD i bilen, och den va ju skitbra!
Introt is 2 dajj 4. (to die for)

Letade som fan efter den nu, på YouTube. Hittade inte..
Hade för mig den hette nåt med Jump!, för Macco sa att musikvideon till den är en strippa med skolflickekläder(!!) haha...
<-- Macco.

Men neeee, inte då. Jag hittade den på Spotify sen, och den heter Y'all want a single.

..say fuuck that, fockthat.

Så jävulens bra. Fastän jag inte riktigt är så förtjust i Korn. :D
Men som jag sa till AK, det är oftast bara en eller två låtar jag gillar, per atrist/grupp. Är en musikalisk allätare, minsann, minsann.

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄj, de mördade just Pokerface på Lets Dance.
Leave såna låtar ALONE!
Kläderna de hade på sig var dock läckra. mmmh..

pöss!

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: