DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Yäääähhhh

Kategori:

41
nu direkt efter jag skrev det förra inlägget.
Nuuu blir Donken glaaadig.
:D


Jaja, inte så spännande för er o se hur många läsare jag har, men men.
Det blir glatt i luckan för miiig iallafall. Och som de flesta säger, det ÄR ju trots allt MIN blogg.
Man kan sålla bort, och inte läsa allt.

Jag ska messa Macco o höra om helgens planer.
Hon kanske jobbar nu, men hoppas hon är ledig.
Eller iallafall har rast så att hon kan svara.
pösssss

Kommentarer

  • Hannele - Mamma till Kevin ♥ säger:

    Svar:

    usch då..vad har ni för sjukdomar då?



    Ja jag brukar inte ta åt mig när folk blir så dära..men idag så gjorde jag det för att jag mår inte så bra idag och då blev jag bara irriterad :P



    KRaam

    2010-01-08 | 22:15:57
    Bloggadress: http://hanneler.blogg.se/
  • Hannele - Mamma till Kevin ♥ säger:

    Svar:

    Usch dåå..hatar att vara sjuk :P



    Men ni får krya på er :)



    kraaam

    2010-01-08 | 22:36:46
    Bloggadress: http://hanneler.blogg.se/

Kommentera inlägget här: