DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Vince hostig o sånt.

Kategori:

Svar till Sofie som också är mamma:

Det går bra, men han har hosta nu..
Han fick en hostattack för typ 20 min sen, jag gick in i sovrummet och lyfte upp honom och klappade lite på ryggen, och han omfamnade mig och la huvet mot mitt bröst, kändes så himla gulligt.. Usch, det låter så illa när de små hostar! :(
Jag värmde mjölk som jag gav honom, jag tror det hjälpte. Gav honom en större kudde som stöd i hans säng med.

Uscha, uscha..
mjååååuuuh.

Jag kommer nog bli hur mjäkig morsa som helst.
En grundregel- aldrig gå in i leksaksaffärer eller godisställen, med barn som kan prata, peka och skrika.

Det är nåt jag inte heller kommer att klara...^^
När jag var gravid var jag dum, naiv och korkad. Jag tyckte då att alla som har barn, borde fatta fan mycket bättre än att ta med sina dumma skrikiga ungar att handla.

Nu vet jag lite bättre.. Det är inte alltid så lätt. Ska man köra till Ljungby, för att lämna till barnvakt, bara för att handla..? Icke.

Dessutom är han relativt lugn o snäll än så länge.
I affärer.

Pöss.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: