DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Vecka 1 osv..?

Kategori:

Vincent sover, jag dricker min 3e kopp kaffe, har ätit en tunnbrörulle med ost o skinka..
Hmm, tja vad göra idag?
Det är ju förfan fredag. Shit.

6e ska vi till Lasses farmor och äta.
6e på kvällen ska jag till Växjö på Kickoff med TW.

22a ska jag göra cellprovsundersökning på sjukan.

Vet ej när nästa bvc är, eller nästa mammaträff. Glömt.
15e tror jag mammaträffen är.

Jag måste kolla allt i min nya heikki vesa bok...
om 2010.
:D
Det är ju vecka 1 nu.
Hur det nu kommer sig, jag fattar ingenting.
Enligt datorn är det det, iallafall.
Det var vecka 53 igår..

Mitt i veckan tor-fre. Hur kommer det sig? What??

Jag hittar inte kameran fortfarande.
Min mobil behöver laddas, den bara tjööötar på mig.

bai.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: