DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Varit mycket duktig och aktiv.

Kategori:

Lasse är och handlar.
Toapapper måste vi ha, blöjor och NAN 2.

Vad är det på TV i kväll?
Jag hoppas jag får lite jobb då å då... Ska bli skönt o tjäna pengar.
Måste gå på studiebesök på dagisarna med, som jag tidigare pratat om. Lasse jobbar ju när de har öppet som det är nu, så det kan nog dröja.. I värsta fall får jag väl gå själv, och känna på instinkt.

Måste ju ha dagisplats iaf i augusti, tror jag... Får se om Lasse ska vara pappaledig nåt med, och då måste ju jag ha jobb.
Är ju inte säkert han låter över dagarna på mig heller, så....

Jag tycker han ska vara pappaledig, och det tycker han med, men det är ju förutsatt att jag har ett dagligt jobb att gå till, givetvis. Fan vad enklare det kommer bli att spara till hus... *drömmer*


Så här blev det i hallen, ja faktiskt, jag gjorde som jag sa jag skulle göra!

Jag har skurat bort kalk på diskbänken så det luktar starkt i köket nu (CillitBang), Torkat av TVrumsbordet, Matat Vince, Lekt och bytt kläder och blöja, Tagit sänglakanen och slängt dem i tvätten. Ska sätta dit nya, så också i Vinces säng. Har tömt denna byrån och lagt i påse, hylla osv.
Torkat ut den andra byrån och ställt i hallen, på påvägtillmamma/ut i förrådet-stället.

Måste maila Finnvedbostäder nu, det var DET jag hade glömt.

Vincent är skeeeeetasnygg idag. Grå munkjacka med små svarta igelkottar på.
Mycket vacker, den köpte jag. xD


pöss

DONKEN

Kommentarer

  • Nååååååånna :D säger:

    mkt tjusigt.. den byrån passade ju där! :)



    kram på sig :)

    2010-01-05 | 20:15:48

Kommentera inlägget här: