DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Teve o sånt.

Kategori:

Lasse är söt.
Han har vaknat nu, han la sig förut. Fortfarande sjuk.

Nu är det RAW på teve.

Lasse tyckte att jag skulle skryta lite fint tjusigt och diskret om att vi nu har Voddler, och haft det i mer än en vecka. :)
Imorn om de inte snöar och är halt, ska jag köra till Klevan.
Vi får la se, jag hoppas hon har kaffe!

pöss.

Donken

Kommentarer

  • Hannele - Mamma till Kevin ♥ säger:

    Svar:

    Testa kanjang det funkar på mig när jag är sjuk. Vet inte om barn få dricka sånt men det står på den om dom får det eller ej.



    Vad fin den blev..jag diggar ditt hår :D

    2010-01-09 | 00:01:01
    Bloggadress: http://hanneler.blogg.se/
  • ida säger:

    sv: Jo risdagen dick bra. har gått bra idag oxå men jag har inte orkat blogga om det än. känner mig inte på humör och då blir det ju aldrig bra när man skriver så det är lika bra att låta bli hehe. Det är jag som har en blå tröja och jättelångt hår :) sååå söt jag var

    2010-01-09 | 00:15:23
    Bloggadress: http://missmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här: