DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Tankar om sömnen och Små Smilgropar på LillÄlsklingen

Kategori:

Denna sömn, denna föraktfulla sömn.
Varför sova på natten när man kan vara vaken?
Varför vara vaken på morgonen när man kan gotta sig i sitt varma täcke och bara njuta av att man finns..?

Ja, varför har jag vänt på detta för egen vinnings skull? Varför är jag så lat?
Orkar nu inte gå o lägga mig. Jag borde, för jag är trött  och kännner ingen lust till något alls.

Om morgonen när den första strimman sol kommer, så sover jag.
Varför?
Jag tycker om morgonen egentligen. Det är tyst, mysigt, stilla och lugnt.
En gång skulle jag åtminstonde få vakna innan Vince gör det.
Att stiga upp, göra kaffe, äta nån frukost, duscha, och SEN göra mat till Vince, få väcka honom, och se hans hjärtsmältande leende.
Han ler på morgonen, alltid. Han tittar på mig, och ler.
Jag tror att han vet om att om inte han ler mot mig, så kommer hela min förbannade slö-dag att gå åt pipan, och jag kommer bli rosenrasande.

Hemskt är det, mitt normala morgonhumör.
Och ändå vill jag så gärna bli gravid igen.

Kärlek till alla!

Donken

Kommentarer

  • MyzaaN - Princess Pink säger:

    haha INNAN jag svara på kommentaren måsta jag bara berätta .. Jag säger Donken till Mc Donalds haha ;)



    men man måste börja någonstans :D när jag börjdae var jag as glad om jag hade 30 på en dag :P

    nu är jag lessen om jag bara har 400 :P hahah



    Men ge veckans blogg en chans då ? :P

    så får du kanske någa fler besökare :d kram

    2010-01-10 | 01:24:43
    Bloggadress: http://myzaans.blogg.se/
  • cisssi säger:

    hahah aaah skorna är så jävla snyggaoch döskallen gillar jag med im glad you like it ! :D hahaha



    Och hårfärgen vart bra :D jag har också haft sådär rosa som du har på bilderna faktiskt, jag har haft alla möjliga färger men jag hade den oturen att bli allergisk på senare dagar så det vart inte lika roligt längre :/ lite tråkigt sådär !

    Kraaammmzzz

    2010-01-10 | 01:31:21
    Bloggadress: http://cisssij.blogg.se/
  • Gabriella säger:

    hur gammal e du? :D

    2010-01-10 | 01:35:28
    Bloggadress: http://covette.blogg.se/
  • Linda säger:

    Gud vilken härlig hårfärg du har. Och frisyren på sista bilden älskar jag :D



    Hoppas du haft en trevlig helg!

    2010-01-10 | 10:28:58
    Bloggadress: http://lindaoelvira.blog.se

Kommentera inlägget här: