DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Spaggar Ljuger och Lyser igenom. Eller va?

Kategori:

Bara för att bevisa att jag faktiskt äter.
Sitter och dividerar med Elin fortfarande.
Maten är varm, men god.
Femton vitlöksklyftor är det i såsen, för Lasse tryckte i dem där för att vi ska bli friska.

Nej, inte 15, lite får ni tänka själva..

Det där med seriöshet är inget jag tar på allvar, alltid.

Mwäääk. Äta mat jag göra.
Elin tycker att jga pratar med mig själv när jag bloggar. Shitfan, jag är genomlyst.
Beskådad?
Avslöjad! Och belyst.
Najj.. Genomskådad.

Ja, jag pratar med mig själv. Skulle jag alltid prata mer Er människor, skulle jag inte skriva så intima saker.. Tänk er själva om ni stod på ett podie, med 35 lyssnare varje dag.

Jag skulle då INTE säga hejhej, nu ska jag kissa. Nej, det skulle jag inte.

*blåsa på maten som är genomlyst och beskådad.*


Om man skulle börja skriva krönikor.. Vad snabbt det skulle gå. Kofftjoff. Och sen den 25e casha in.
Jag har redan 100 läsare idag, och det har bara gått en timme och sjutton minuter.

Nej, nu ljög jag.
En timme och 18 minuter är det ju.

Åkeeeeej, jag ljög om det andra med. 8 läsare ännu. Men ändååå, jag kan väl få drömma lite, jag också.

Donk som äter spaaaags.

Kommentarer

  • eveeert säger:

    Detdär kortet gjorde ju inte mitt sug mindre direkt!

    Fy tusan vad gott det ser ut. ååhåå

    du borde prata med dig själv och bestämma dig för att typ köra hit lite till mig!

    2010-01-08 | 01:38:17
  • Malin säger:

    Haha, vi säger så! :) Rolig tid jag har vaknat va? :S

    2010-01-08 | 04:25:51
    Bloggadress: http://malinnordberg.blogg.se/
  • EvaPeva säger:

    Okej :) hihi. Japp, han föddes i mars - 6 mars. Hehe jag blir 21 nästa lördag. men ja, jag blev mamma när jag va 20 =) Ganska perfekt ålder ja. Jag är precis som dig :) Fast jag har velat ha barn sen jag va 16 och gjorde en abort typ :( Men är också glad att det inte blev redigt så. Hihi. Har alltid velat va en ung mamma, men det är jag ju nu i alla fall ;) Är du tillsammans med Vincents pappa eller? Eller hur är det mellan er? Haha, jaså ? Blå/gröna är dom (a)

    2010-01-08 | 12:51:09
    Bloggadress: http://xjoelsmamma.devote.se
  • Maria - I hjärtat av Landskrona <3 säger:

    men 15 vitlöksklyftor hade ju varit jättegott :D

    2010-01-08 | 13:27:23
    Bloggadress: http://marialatina.blogg.se/
  • W - ung tvåbarnsmamma säger:

    Hej! och grattis till sonen! :) 8 månader är en härlig tid, när dem är 1 år är tiden lite mer besvärlig. ;) ja många säger att det är väldigt tätt, men frågan är tycker man själv det? det finns både nackdelar och fördelar med det. :) dem kommer ju ha mer nytta med varandra. har ni pratat om ett syskon? . Tack! det är väl rätt skapligt med mig, kommer nya graviditets symtom jag aldrig haft förut hela tiden, men det är väl bara ta med en nypa salt för det är ju trotts allt 3 månader kvar bara. :)



    Hur är det med er då? . Ja testa det! tycker det hjälper kanoners för mig jag som haft det besväret två graviditeter nu och kom på detta förens nu haha ja man är ju ganska klok ibland. :)



    kramisar!

    2010-01-08 | 14:09:53
    Bloggadress: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Hej. Kul du hittade till mig och tack för de fina orden=) Låter spännande att du är intresserad av så många "såna" grejer som typ drömmar, kul=)Feng shui eller hur det stavas vet jag inte vad det är däremot..

    Nja, ett tag var det återkommande att jag mördade folk på massa grymma sätt, folk jag gillar(?)

    Numera är det rätt blandat, men att bli jagad av monster som alltid hittar mig ä en klassiker.

    Tack! Dom var sköna, invigda idag=) Gina Tricot.

    Kram Sandra

    2010-01-08 | 16:02:33
    Bloggadress: http://sandradeluxe.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Jajamen. ginatricot.se, men om de finns vet ja inte.. Hehe nej jag märkte det, men ville mest bara inviga;)

    Ok, typ att tänka sig in i en dröm fast man är vaken och övervinna dom? Låter skumt men kan säkert funka=) Hm, jag vet inte om jag är rädd för något spec, mörkrädd som fan iof..

    Det dära med att mörda folk vet jag inte om jag förstod mig på, men kanske.

    Du verkar ju vara haj på det iaf=) Tack.

    Kram S

    2010-01-08 | 16:26:45
    Bloggadress: http://sandradeluxe.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Åh, herregud vad invecklat!! Nu fattar jag iaf;) Men att få ihop det med mina drömmar och dom det handlar om är knepigare, får nog sova på saken=) Ja exakt, oljelampa. luktar sååå gott!!=) En fråga bara, håller du på med sånt här eller gör du det mest för skojs skull?

    kram S

    2010-01-08 | 17:01:22
    Bloggadress: http://sandradeluxe.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Fan vad skojsigt med kurs! Du får väl utbilda dig eller fixa diplom då:D Nä det är häftigt sånt där. Varit på några seanser och det är så man ryser!! Skulle vilja gå på en sån privat sittning. Det vore coolt som fan!=)

    kramen!

    2010-01-08 | 17:26:19
    Bloggadress: http://sandradeluxe.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Seans är ju att man sitter i grupp, så "kallar" den som står framme på andrana typ. Och det är någon som vill någon i publiken någonting. Coolt som fan=) Min gammelmorfar sökte kontakt, men jag har inte ens träffat honom, men mamma var med och kände igen alla signalement.

    Ok, traumarensning lät också spännande, självklart tråkigt om du haft det tufft, men själva grejen låter ju spännande!

    Hehe nej jag har inte drömt om karate-kid:P Fick väl spasmer eller något!

    kramiz

    2010-01-08 | 22:14:45
    Bloggadress: http://sandradeluxe.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Haha ingen fara, jag fattar=)

    Nä emn det verkade schysst faktiskt. Jaha, det visste jag inte att dom man drömmer om som är döda talar med en, typ. Inte varit med om det tror jag, och tur är väl det annars skulle man bara bli ledsen ju!

    Ok, ja skilsmässor är ing kul kan jag tänka mig, men tur det gick framåt iaf! Sen med svaren ikväll, men du vet hur det är med ladie-nights ibland:P

    kram

    2010-01-09 | 02:54:06
    Bloggadress: http://sandradeluxe.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Ja det blir sent ibland, nu har jag haft polare här hela helgen och festat så mna blir ju som en zombie!Hehe nej jag har ingen aning om jag drömt nu, men att skriva ner är ju smart faktiskt. Jag brukar glömma när jag liksom vaknar, men sen när ja lägger mig på kvällen kommer jag ihåg det. Konstigt va?

    Haft en bra helg annars?

    kram

    2010-01-10 | 12:43:24
    Bloggadress: http://sandradeluxe.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Om Will Smith! haha!! Ja det måste jag läsa om sen=) Nej jag vet, inte så mna kan skriva ner, blir bara lite småhintar om saker. Ja ska försöka komma ihåg någon jag med!

    2010-01-10 | 13:50:53
    Bloggadress: http://sandradeluxe.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Hehe nä inte sett freshprince, men smaken är om baken:P

    2010-01-10 | 14:51:43
    Bloggadress: http://sandradeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: