DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Pizzafredag imorn ey?

Kategori:

Nu suttar jag på Vicks blå och funderar på vad jag ska skriva i bloggen härnäst.
Haha, jag är hjärnskadad av bloggandet.
Det är som när jag spelade The Sims 2 för mycket under en lång period.
Jag tänkte som sims, sa som sims, pratade som dem (!!?), försökte klicka på toastolen för att kissa, i mitt tänk.
Drömde om sims.

Ja, så är det nu, fast jag funderar mest på saker som händer, och hur jag ska formulera dem i text.
Om nån säger nåt kul, måste jag blogga om det.
Om det är nåt roligt som man måste titta på, fotar jag det för att lägga upp på bloggen.

Nu till det jag skulle ha sagt:
Tänkte fota diskberget och den torra hängtvätten, för att på ett psykologiskt plan, visa er alla läsare vad jag har att göra imorgon.

Det är ju fredag imorron! Yippiyey hej.
Vad göra vad göra...? Jag tror inte att vi har något inplanerat.
TEVEkväll med godis och Pringles. Hämtpizza och mycket sallad.
Nä usch.. Nu sitter jag här och blir dreggelsugen på pizza.


Bai.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: