DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Pizzafetching på kall nivå.

Kategori:

Vi ska beställa pizza nu men de har ingen hemkörning.
Känns så onödigt, det är ju bara där borta... *pekar*
Har gått dit en gång, men fan vad kallt det blev, och rädd var jag.
Det var ju mörkt, o de va en tisdag, så inte nåra fyllon ute men ändå.

Svinkallt blev det ändock.
Så nu får jag väl avfrosta bilen o ta mig dit. Lasse vägrar för han är för sjuk. Säger han, hahaha...

Nu ska jag ringa dit o beställa sallad. Ehum, Pizza! Med massa sallad.

Pöss.

Donken

Kommentarer

  • Hannele - Mamma till Kevin ♥ säger:

    Svar:

    Tack för svaret :)



    Ja han mår lite bättre nu fast han har lite ont i nacken fortfarande :/ men det går väl över snart antar jag :)



    Kraam

    2010-01-08 | 17:45:30
    Bloggadress: http://hanneler.blogg.se/
  • rumptott säger:

    haha Schysst kontring =P

    2010-01-08 | 18:42:53
  • W - ung tvåbarnsmamma säger:

    Smarrigt med pizza :) .

    jag ska göra ett mitt tappra försök att komma ihåg att påminna dig när tiden är inne. :) mitt minne är inte det bästa så det får jag höra klagandes från alla olika håll, men som småbarnsmamma bör man veta. :)



    han kanske vill fundera lite på om ni ska starta barnvärkstaden igen. :) . när din son kommer i den trotsiga åldern kommer du helst önska att han sov så mycket som möjligt haha. ;) men det är ju bara en ålder, en period som försvinner såsmåningom. det tillhör ju. :) ha det kanoners! kramar.

    2010-01-08 | 19:21:11
    Bloggadress: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här: