DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

"NyBild-löst", pga KameraTjyven..

Kategori:

Tandvärken gick över.

Sovrummet är länsat på kläder i två av garderoberna.
Skärp/bälte-BH-strumpbyxe-armvärmar-benvärmar-skräp-högen är nerbrunnen.
Näh, men minimerad, flyttad och bortaaah.

Har en massa fina bilder på sovrummet, bäddat, fint, i både dubbelsäng och spjälsäng.
Jag har en lite kleptoman i familjen dock, tror jag (kan ju vara nån annan som jävlas med mig) så dendäringa KAMERAN som han tuggade lite på förut, är borta.
Kapoff tjoff, borta, gone, finito, hokuspokus poff.
=inga bilder på display för er allmänhetsmänniskor.

Ida var här, och hon skulle ju då länsa allt. Det blev en fjompig liten Bentone-påse med lite bakplåtar och tröjor. Haha...
Men jag är tacksam över att hon tog något iallafall.

Mamma, Macco och flera människor får komma och plocka resten.
Emelie vill nog också ha lite, hon som nu flyttat hemifrån och allt.
Jonna skulle ju ha skohyllan.

Ja, det blev 2 stycken svarta sopsäckar med kläder.
Tunga, sopsäckar.
Svärmor kommer kanske hit imorron också, hon får också ta en del om hon vill ha något. :)

Tog bilder på ida med telefonen, men nu kan jag inte lägga in dem i datorn. USB till både internet, och mus.
Kan ju inte ta ut någon av dem, för att sätta in blåtand, för att lägga in bilderna. Jo internetet, men då förstör jag säkert nåt, och det vill jag inte.
Det är ju Nytt.
Mr. Karl min, är ju helt uppe i upplösningstillstånd för han tycker att jag tog sönder grafikkortet.
Han bara jävlas, men han är nog lite sur på riktigt, inombords.

Lite lustigt är det när man får desto fler läsare. Förut var mininum läsare typ 3 pers.
Nu igår, var det 51, och jag ba: FAN VAD FÅ!
Storhetsvansinne, eller vaddå.. ?

Näh, this is not goodies. This is Godis.

Bloggar du mest fredagar, eller är du mest aktiv på tråksöndagar?

DONKEN

Kommentarer

  • ida säger:

    Sv: Haha vad menar du med gå till per i hagen? Jag är evigt tacksam att du inte bjöd på något :) jag hoppas att jag kan säga bye bye till 70-talet i morron och hälsa 60-talet välkommen i morron. Det vore väldigt konstigt om jag inte kommer ner på 69 kg i morron med allt onyttigt jag inte har stoppat i mig idag haha

    2010-01-25 | 01:30:04
    Bloggadress: http://missmetal.blogg.se/
  • Plutten säger:

    Fan vad duktig du är på att städa då!:D Här arbetas det som ett jävla djur...hinner typ inte blogga:( tråkigt som fan...men läsarna kommer ändå, iaf en del:P haha

    2010-01-25 | 23:22:35
    Bloggadress: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: