DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Nyårsdagen på BirgerJarlsgatan.

Kategori:

Idag vaknade jag seeent som fasen, eftersom klockan var typ halv fem när jag la mig igår..
Eller ja, idag på morronen heter det väl.
Lasse och Vince med Shaggy väckte mig.

Nu har jag fixat prenumeration med RSS nåt tjoffs, så jag kan se när de jag har länkar till, uppdaterar sina bloggar.
Får se hur det funkar, sen när nån uppdaterar.. (?)
Det var Daniella som sa att man kan göra så.

Har ätit två riskakor. Två koppar kaffe har jag druckit.
Lasse sa att jag skulle ta en macka, för sen ska vi göra mat.
I have no idea vad han pratar om.

Men men, jag ska upp till 60 kilo igen iallafall. Åtminstonde 58.
BRÖSTEN!  Folk blir tysta när jag säger att det bara är därför jag vill upp i vikt... De är väl inte lika fixerade vid såna, som jag är.. ^^

bai.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: