DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Nånna, Rumptott, Tetan.

Kategori:

Svar till Tetan, Nånna och Rumptott:

Tack för att ni finns.
Blev så hjärtans glad av era kommentarer!
Vet inte ens om denna sk sandra är en hane eller hona, men, tragisk verkar denne iallafall.
Sådär höll inte jag på när jag var yngre, och inte fan håller man på så när man är vuxen.

Citat av Lasse som också är sjuk:
"Bra tecken på förkylning, när man sköljer ner Ipren med Bisolvon."
Klockren komment.
För er som inte vet om det, så är Bisolvon flytande host/hals/slemlösande medicin.

Jag har satt i nåra fler garnbitar i hövvet nu.
Tror inte det kommer bli så bbra som jag hoppats, men well well, vi får se. Kan ju ta ut dem sen ändåså.
Whoooo cares. (Sandra, hahhhaa...)

Tänkte ringa Macco o berätta att jag tydligen blivit flata. Men hon jobbar nog..
Vi snörvlar fortfarande, hela familjen.

Jag hoppas jag vinner nåt i tävlingarna jag är med i.. Jag gillar o kika in i mammors bloggar, vet ni nån som ni kan tipsa om?

Pöss.

DONKEN

Kommentarer

  • Frugan säger:

    mamma0607.blogg.se

    2010-01-07 | 22:22:05
    Bloggadress: http://frokenklumpeduns.blogg.se/
  • rumptott säger:

    http://xjoelsmamma.devote.se/

    En kompis till mig.. =) hon e hur underbar som helst =D



    hon tycker om att folk läser hennes blogg o gillar absolut inte spydiga o elaka kommenterar men de gör ju ingen =D hehe.. <3

    2010-01-07 | 22:33:58
  • Elink säger:

    Det är roligt att se hur många dumma människor det finns alltså.



    www.mammabecka.se är bra, om du inte läst den redan!:)

    2010-01-07 | 23:21:56
  • Jenny säger:

    Hej hej jaså ha du blivit flata det va som fan nu. nu vet du att jag läser din blogg iaf ha tänkt svara många gånger men det ha dökit upp massa annat som att folk kommer på besök mitt i allt o sen ha man glömt det haha men men du vet ju hur jag är ju hehe... Pözz från lilla Jenny. R

    2010-01-08 | 10:32:15
  • Nååååååånna :D säger:

    hihi :D

    2010-01-11 | 00:13:48

Kommentera inlägget här: