DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Min dröm den 10e januari 2010.

Kategori:

drömde:

Jag skulle göra ett skolarbete om nåt med vattennatur, på bloggen. Det var absolut förbjudet att blogga på skoltid, men jag hade övertalat lärarna om att det var ett skolarbete då.
Boing var med också. Jag och han körde bil ut till mamma, och på den grusvägen där, fanns gigantiska fotavtryck, alltså mål i marken.  Det gick att köra igenom, det skumpade inte så mycket i bilen som jag var rädd att det skulle göra.
Det var ett litet rött flygplan ovanför oss i luften där med. Tror att det var nån jätte där, nånstans, eller om det var någon som hade grävt ut de fotavtrycken.

Will Smith var med i min dröm också. Vi var i en simhall på skolan, han, jag och några till.
Minns ej varför, men plötsligt gjorde han och några till av dem som var där, ett avancerat dansnummer med flera volter osv. Det såg rtiktigt läckert ut.
Jag blev väldigt förvånad över att han kunde röra sig på det viset, för han har ju blivit rätt gammal. Sen kom jag på att han ju är skådespelare och artist, då blev det logiskt. Klockan var kvart i, eller över, 7. På morgonen. Men den klockan i simhallen hade stannat på det. Hon var över åtta. Jag ville inte missa lektionen.
Två gånger gick jag genom omklädningsrummet (tjejernas), andra gången såg de sura ut, och jag kände mig ovälkommen och som att de stirrade ut mig för att typ mobbas.
Will Smith gick genom killarnas, och jag sa: " See you on the other side, then". till honom. Jag fick för mig att han skulle bli sur på mig bara för jag pratade engelska med honom istället för svenska, typ som att han skulle känna sig diskriminerad. Mormor var också med, det var hon som sa att klockan är kvart i sju, den som hade stannat i simhallen.

pöss.

DONKEN

Kommentarer

  • Plutten säger:

    Svar; det kommer att komma fler klädes o sko tips inom kort;) längtar efter vår nu ju, o då vill man ha nya kläder;P

    2010-01-11 | 03:10:40
    Bloggadress: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
  • Madde säger:

    Drömmar kan vara skumma :-p .



    Sv: Jag är skit kass på att göra saker själv, har ju varit mamma i fem blir sex år i år, van vid att alltid göra saker med honom liksom ;-) , gå på bio själv känns skumt haha. Ibland brukar jag få för mig att folk förföljer mig när jag är ensam ute och går, eller folk, mest typ om någon gubbe går bakom än, men de är nog mest oron över att bli våldtagen och mördad :-S

    2010-01-11 | 08:31:30
    Bloggadress: http://www.saramadeleine.se
  • En isprinsessa säger:

    Häftig blogg!

    2010-01-11 | 10:22:29
    Bloggadress: http://enisprinsessa.blogg.se/
  • Hannele - Mamma till Kevin ♥ säger:

    Svar:

    Haha..känner igen det där ;D haha..



    Faaaan vad coooolt :D

    2010-01-11 | 11:06:57
    Bloggadress: http://hanneler.blogg.se/
  • En isprinsessa säger:

    Sv: Ja det är jag :). Ja många gillar att de OS på tv, alltså när det är konståkning :). Hehe :) Kram!

    2010-01-11 | 11:53:57
    Bloggadress: http://enisprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: