DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Massa om Allt, o Klevan o det.

Kategori:

Hade fått 20 kommentarer från inatt, till idag då jag satte mig här. JÄVLAR vilket upswing det blev helt plötsligt!
Funderar på detdär med reklam på sin blogg, så att man kan tjänna pengar på når man ändå sitter med typ 8 h om dagen... (my bad- NATTEN äre ju)

Krigge ska skaffa en blogg, det skrev jag i förra, men det trycker jag verkligen, för hon är en människa som verkligen sätter rätt ord på vad som händer och sker.
Lätt namn att minnas, dessutom.

Ja, Donken är i normala fall Mc Donald's, jag vet.
När jag gick i gymnasiet kallades jag för Donken, då jag och min kusin gick i samma klass.
Det kommer av efternamnet. Vi belv Honken och Donken.
Jag tyckte det var ett roligt namn minsann.
Låter som... Åsna.

Eller DonkeyKong.
Roliga och passande djur båda dem..
Sen att folk kallar McD för Donken, det är ju bara självironi, då jag är så jävla smal just nu. ;)

Idag ska jag ut till Klevan till min bästeMacco.

Trodde fan inte jag skulle hinna med att blogga nu, då kommentarerna tog lång tid att svara på, men det gick.
Nu förstår jag dem som har gigantbloggar, att de inte hinner svara på allt..

Många som sagt att jag har cool frill och snygg header, och det stärker mig massa.
Att ta åt sig av bra saker, på das inter-nätt, är la inge fel.
Det är skitkommentsen man ska ge fan i o ta åt sig av.. Men ni som läst förr vet ju hur jag svarade på dendärsandra, så.

Hähä, och jag har hakat upp mig lite på Krigge. Ball brud för fan. Skaffa blogg! XD

Pöss.

DONKEN

Kommentarer

  • Plutten säger:

    Fan vad snygg i håret du är då kvinna!:D

    Btw, så har jag diskuterat Kissie i min blogg, och det vore skoj om du la en kommentar. Är det okej att diskutera Kissie? Hon kallar ju trots allt sej själv "kändis"...

    2010-01-10 | 14:12:47
    Bloggadress: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
  • Krigge säger:

    Meeeeeen, jag hinner nog inte blogga. Hehe, jag sitter alldeles för mycket vid datorn, enligt min sambo, som det är nu. Nu ska jag städa och dansa till Aerosmith! Pöss!

    2010-01-10 | 23:27:12
    Bloggadress: http://www.scrapbooking-butiken.se/

Kommentera inlägget här: