DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Lördag, TV, Mat.

Kategori:

Hejhej hallå alla bloggläsare.
Kan man se på nåt sätt, vilka som läst och inte?
Förutom kommentarerna, för det är ju inte alltid alla som kommenterar.
Otroligt nog.

Vince är duktigast i Världen, (alla mammor anser detta om sina barn, så också jag)
Han kryper nästan normalt nu, och han går omkring i stolen, han klättrar, står korta stunder med stöd av möbler.
Alltså, VÄLDIGT korta stunder, så inget jättemärkvärdigt än.
Han säger mamma och pappa mest hela tiden, men fortfarande är de inget medvetet från hans sida.
Han ropar ju inte på oss egentligen, liksom.

Det är bara ljud som råkar bli rätt, eller vad man ska säga.

Han har nu officiellt storlek 80.
Vissa stora tröjor i strl 74 kan han ha fortfarande, men nu är det 80 som gäller.
Och det har vi massor av, så de e väldans bra. :)

Nu sjunger han.
Lasse ser på barnprogram. Don't even ask..
Har ätit en tunnbrörulle idag. Några koppar kaffe. (2)
Ska nog göra nå käk nu, för köket är rent..
Eller... Nääeij. Kladd överallt på alla bänkar, golv och bord, men det är iallafall diskat.

Ska nog göra nåt.. eh. Nej vet inte, blir nåt Hopkok, som vanligt. :)

Pössa.

DONKEN

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Sv: Jag vet ej hur man får 10 miljoner läsare xD

    Japp, internetberoende är vad jag är. Och du?! :D

    2010-01-02 | 19:51:20
    Bloggadress: http://jjessicab.blogg.se/
  • sanna säger:

    Jecca hade en turkos aktig grundfärg på tröjan ;)

    tack så mycket! :D

    nej 1 kväll var vi på badis/gymet :) !



    HAHAHHA kul det där med vincent! "alla mammor.... så också jag" XDDDDDDDDDDDD

    2010-01-02 | 20:50:52
    Bloggadress: http://sann4a.blogg.se/
  • Freia - 16 år och mamma säger:

    sv:Tack. Jag håller med dig, det är helt underbart att vara nybliven förälder. Att jag blev mamma är nog det bästa som har hänt mig och vi var ju inte säkra på om vi skulle behålla barnet eller inte, men det ångrar jag inte nu när jag väl blivit mamma.

    Kramisar från Freia och Leon

    2010-01-02 | 21:01:37
    Bloggadress: http://denniondemanaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: