DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Lasse Pissed Me Off..

Kategori:

Jag gick ut i köket, hungrig som fan och det luktade varma mackor i hela lägenheten.
Glad i hågen, förväntansfull och hungrig som en asätare.

Jag skulle kolla hur det låg till med mina mackor som Lasse gjort.
Köket var nersläckt.
Ingen macka i grillen.
Ingen grillsladd inkopplad.

Släckt, mörkt och redan gjort.

Jag: "Var är mackorna?!"
Lasse, från Tv-rummet framför Text-Tv: "I min mage...!"
Jag: "HAR DU ÄTIT UPP ALLA MINA MACKOR? Jag är ju hungrig!"
Lasse: "Jaaaa....? Jag trodde inte du ville ha."


Karlar, dessa karlar.

Efter det sa jag ljudligt och bittert, att nu jävlar ska jag hänga ut dig i bloggen.
Han skrattade.

Skratta
Bäst
Som
Skrattar
Sist.


DONKEN

Kommentarer

  • Lasse säger:

    mätt blev jag.

    2010-01-04 | 19:19:27
  • Mikaela säger:

    Jasså tycker du=) De flesta säger att han är mer lik sin pappa! Marcus är 26 och jag blir 25 i år =) Trevlig kväll Kram

    2010-01-04 | 20:08:01
    Bloggadress: http://mikaelka.blogg.se/
  • Nååååååånna :D säger:

    fyyyyyyyyy sa elakt :P

    2010-01-04 | 21:28:04
  • sanna säger:

    haha nej du tror jag hinner maila så fort xP

    2010-01-04 | 21:56:24
    Bloggadress: http://sann4a.blogg.se/
  • Freia - 16 år och mamma säger:

    Typiskt, du som var hungrig. Gjorde du nya eller tog du något annat att äta?



    Jag vet inte riktigt när man ska sätta in spjälsängen i ett eget rum. Leon är ju bara 2 veckor och 1 dag så vi har spjälsängen inne i vårat sovrum. Men det där med att man inte hör när barnet vaknar om han är i ett annat rum så kan man ju antingen ha dörrarna öppna om rummen ligger intill varandra. Eller så kan man ju skaffa en sån där babyvakt. Det ska nog vi göra, för då kan man ju även höra när barnet vaknar om han sover i vagnen.



    Turism lät som en kul linje, men som du nämnde där med att vara borta från lillen vet jag inte om jag klarar.

    Jag bör bestämma mig ganska snart för jag måste ju söka in om någon månad. Men som tur är kan man ju ändra sig, för den först sökningen är ju bara preliminär. Kramisar Freia

    2010-01-04 | 22:28:23
    Bloggadress: http://denniondemanaden.blogg.se/
  • Freia - 16 år och mamma säger:

    Haha, ja det var väl bäst för honom att han gjorde nya.



    Det är nog ganska viktigt att man går något som man tycket är kul så att man inte tycket att det är skit tråkigt för då är det nog lätt att man hoppar av.. Jag hade vg och mvg i matte, kemi, biologi och fysik och jag tyckte att det var ganska kul. Men jag är fortfarande inte helt säker vad jag ska välja.

    2010-01-05 | 00:10:22
    Bloggadress: http://denniondemanaden.blogg.se/
  • Freia - 16 år och mamma säger:

    Tack, vi gjorde vårat bästa:P hehe

    2010-01-05 | 00:11:18
    Bloggadress: http://denniondemanaden.blogg.se/
  • ida säger:

    näää gu va själviskt att inte ens fråga om du ville ha. fy lasse humpf

    2010-01-05 | 00:20:49
    Bloggadress: http://missmetal.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Hejsan! Sofie här, vän med Ida.. Var på tupperware party hemma hos dig i sommras =) Tänkte bara skriva hej och visa att jag läser din blogg, =) Hur går det med din lilla kille?

    2010-01-05 | 00:35:49

Kommentera inlägget här: