DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Julavklädnad och Shop-missbruk.

Kategori:

Nu sover Vince, hostan har försvunnit detmesta.
Jag och Lasse snörvlar massa och har oss nu istället.
Vi har plockat ner allt julpynt, förutom gardinerna och sånt.

Idag är det alltså söndag, och jag har bokat in en ny demo i januari! :D

Jag är rätt slut.
Har sorterat under TV rumsbordet med.
Där var en massa brädspel, dvd filmer, cd skivor, papper, pysseljox, och en keps.

Tagit bort duken som vi hade på bordet. Den var farlig..
Tagit bort alla dukar. De är farliga..
Vincent rev ner duken i hallen förut idag, och började slita lite i modemet som är på hallbyrån.
Keramikgranen klarade sig, men nyckelskålen for i golvet.
Den klarade sig utan en skråma, men ja.

Dukar is banned här nu.

Ska plantera om Enen i en vanlig kruka sen, så den blir en VårBlomma, istället. Hahahaa.. :)
Lasse förut nyss: "Vilken fin hållning du har!"

Jag sitter som en banan, vid datorn.
Ser ut som en tvättäkta Nörd med stort B.

Ska duscha snart tänkte jag. Badvattnet blir ju rosa om jag badar, så känns tryggast för badkarets vita emalj, om jag duschar...

Igår tittade v på "en shopaholics bekännelser" som jag fick av mamma i julklapp.
Kände massa igen mig, men de värsta var att jag VILLE shoppa istället för att lära mig av moralkakan i filmen. Uhm... Felmeddelandemottagning?
Shoppa kläder till mig själv, tillochmed.
Men jag hittar ju aldri nåt kul, som är billigt.
Vill ju ha metal/neon kläder.
Nitar, och neonfärger. It's Meee..

pöss.

DONKEN


Kommentarer

  • Jessica säger:

    Sv: Mycket klokt det med att dygna, men jag tror inte att jag skulle orka leva dagen efter isåfall.

    Det blir nog så att jag lägger mig någon timma innan sex idag och sen vaknar jag senast tolv-ett :D Helt ok bra ;D



    Tvättäkta nörd, med stort B xD

    2010-01-03 | 22:31:19
    Bloggadress: http://jjessicab.blogg.se/
  • Lasse säger:

    jag tror du missförstod hela filmens budskap.

    Du ska köpa Gucci m.fl. MÄRKESKLÄDER för att kunna klassa dig som en tvättäkta Shopoholic. + att betala med flera kreditkort ;)

    2010-01-03 | 22:59:31
    Bloggadress: http://lunaluciferi.blogspot.com
  • sanna säger:

    haha fåt väl börja uppdatera mer jag då ´xD

    2010-01-03 | 23:41:04
    Bloggadress: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här: