DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Josefin Eriksson skrev till mig..

Kategori:

JossePannkaka, skrev till allmänheten via bdb, att de skulle skriva en text om henne, och den som vann, skulle hon skriva en text tillbaka, om.
Jag vann, hehe... Här kommer det:

Donkens svar till Josse


Josefin Eriksson, IdolJosse 2010. En kär vän som jag desvärre inte träffat i verkliga livet ännu. En ganska skör människa, men attityd utåt så det skriker tonårsvrål över allt. Det är en positiv sak, Attityden kommer att växa med åren, tro mig. Du är en söt och snygg människa både inuti och utanpå. Att höra dina låtar på YouTube, med guldrösten, det gör mig glad, och än mer medveten om att denna lilla sköra flicka med attityd kommer att gå väldigt långt i livet. Jag hoppas vi träffas på riktigt en vacker dag. Puss.



Josses svar till Donken

(bilden har Josefin redigerat!)

Annelie! Jag rodnade jättemycket när jag läste texten du gav mig, och log nåt JÄTTESTORT. Jag menar varenda ord! Du gjorde mig jätteglad och det humöret håller i sig än!
Jag vill bara tacka för alla det gånger du funnits där. Jag hoppas jag finns där för dig med! <3
Du är en underbar mamma, det är jag alldeles tvärsäker på, och en alldeles underbar kompis. En tjej jag verkligen vill träffa! För det har jag bestämt!
Ibland önskar jag att du var min mamma, men min egna älskar jag för mycket ändå så jag kan låtsas att du var min mamma (A)
Du lyssnar alltid, och stöttar. Du finns där hela tiden, och jag är så tacksam för att du orkar.
Du är nog en ängel, som har hamnat på jorden. En hjälte i min vardag, räddar en i nöden.

Jag hoppas verkligen jag finns där för dig som du finns där för mig. Hoppas verkligen det.

En riktigt jävligt tuff brud är du!  Det är vad du är, Annelie! Du orkar, du har mod, du har kraft! Du har insidan, du har utsidan, allt det där jag vill ha! Jag är avundsjuk på dig! Det är jag faktiskt!


Du är en vuxen kvinna för mig, jag litar nog bara på 6 personer. (Vuxna alltså) Och du är inräknad där.



Jag älskar dig!
<3

---
Pöss

Donken

Kommentarer

  • Idol-Josse säger:

    puss på dig med! :D:D

    2010-01-09 | 21:26:42
  • desereé säger:

    As cool header! Fan vacool den var !



    Frågestund på bloggen, ställ jätte gärna flera frågor! :)

    2010-01-10 | 02:32:28
    Bloggadress: http://ddeseree.blogg.se/

Kommentera inlägget här: