DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Gammalt Utdrag..

Kategori:

"I bilen så skrattade jag tamigfan hejdlöst, jag och Lasse hade en vild diskussion om bajs. 
Vi pratade om homosex, och om att det blir äckligt med bajs, och vi pratade om dendär konstnären som kissar offentligt och kallar det för konst..
Vi pratade om hur man ibland sprutlackerar toastolen, och tja. Vi pratade mycket om all bajs utom just bebisbajs, där har vi nog redan pratat om allt som innefattar det.

Jag skrattade så tårarna sprutade, och Lasse med. Shit, och kitt uttalas likadant btw. Ni vet, fönsterspackel, kitt. 
Jaaa... jisses halleda minsann.

Så körde vi direkt till Citygross när vi kom till Värnamo, där flummade vi (mest jag) runt och tramsade oss. Vi köpte lite leksaker till Vincent, tex en prasselbok i tyg, och en såndär aktivitetstavla som pratar 4 nordiska språk.. 
Den blinkar och tjabbar och spelar om man trycker på vissa grejer osv. Vincent blev sur på den. Den låter ju lustigt och går inte att tugga på så bra. ^^"

2009-10-11 @ 21:18:30

 

Ett inlägg jag skrivit för längesen nu.
Det hade jag helt glömt.
Jag skrattar hejdlöst inombords!

x'D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: