DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Funderingar i reklampausen.

Kategori:

Sitter och snackar med söte AK på msn nu.
Hon sa om dendärSandra att hon iaf måste tyckt jag var intressant, och blev provocerad osv, annars skulle hon ju inte skrivit nåt alls. Hon tyckte ju inte att jag inte var värd att kommenta. När man ser det på det sättet är det ju helt plötsligt en helt annan femma.
Hon blev ju iaf en av läsarna i statistiken.

Och sådär.. Jag fattade vad AK menade, fattar ni?
Så lite lite spännande är jag, iallafall.
Ganska mycket, om man ser hur mkt min statistik på läsare om dagen bara ökat i raketfart.
Jag älskar det. Älskar positiv uppmärksamhet.

Det vet ni.. Jag må vara tjatig och reklama min blogg överallt, men det är ju när jag uppdaterar. Och jag vill ju att folk ska läsa.
Den är väl ändå inte sååå tråkig, när man väl läser..?
CVissa inlägg kanske isåfall. Typ det om att jag ska göra sallad. Himla spännande.... Men resten är ju typ om min hektiska lugna motsägelsefulla, tjatiga, uppochnervända, hit-och-dit'iga vardag.

Jag raggar fortfarande mammabloggar, och det finns ju en hel del såna... Kollar på tvillingmammans kommentarer, där finns en del mammor som jag kollar in.
Bra reklam för dem, där ju. :)


Pöss pöss.

DOnk

Kommentarer

  • Hannele - Mamma till Kevin ♥ säger:

    Svar:

    Nej det är det inte..tack och lov :)

    Jodå..vi mår sådär men Kevin mår bra ^^

    Hur är det med er då? ^^



    Det ska jag göra ^^



    kraam

    2010-01-08 | 21:40:49
    Bloggadress: http://hanneler.blogg.se/
  • Hannele - Mamma till Kevin ♥ säger:

    Svar:

    Nej det är det inte..tack och lov :)

    Jodå..vi mår sådär men Kevin mår bra ^^

    Hur är det med er då? ^^



    Det ska jag göra ^^



    kraam

    2010-01-08 | 21:40:50
    Bloggadress: http://hanneler.blogg.se/
  • erika säger:

    sv; hejsan hejsan (=

    jag kan ju förklara här hur du gör om du vill ^^



    1. börja med att göra din header, headrar brukar vara i bredden(<-->)900 ungefär =)



    2. sen är det bara gå in på en sida som heter TinyPic =) du får en länk här --> http://tinypic.com



    3. när du klickat dig in på sidan, så letar du efter ÖVERFÖR (överför bilder och videor, kan det stå också) sen är det bara bläddra fram bilden där, och välja den.. sen trycker du på ÖVERFÖR NU!

    och därefter kommer det upp en massa länkar ;p



    4. du ska välja den ÖVERSTA :)



    5. kopiera hela den HTML länken och logga sedan in på din blogg.

    Gå in på Design, och sen Kodmallar (=

    här efter kommer det komplicerade ;)



    6. Läs noga tills du hittar ett "ord" som heter

    <div id="Header"> och emellan dessa " " så tar du bort ordet Header & klistrar in din kod ^^

    sen får du inte glömma att spara =P

    när du sparat klart, så trycker du på (i det här fallet) Donkens.blogg.se & kollar resultatet =D



    klart! =D

    skriv gärna sen om du lyckades =D

    2010-01-08 | 22:13:15
    Bloggadress: http://hejjerikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: