DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

DonkensBlogg got Nominated!

Kategori:

Jag är en av 10 finalister som blev nominerade till dagens blogg hos http://emmelist.blogg.se/
Och jag är nummer 3.

Jag tänker inte skicka kommentarer till alla och envar, och tjata hål i hövvet om att "heeeey rösta på miiig".
För ni som verkligen TYCKER att jag ska vinna där, ni ser detta inlägg HÄR, och går dit och röstar ändå.

Ja, så egocentrisk är jag.
Haha, och jag är allmänt trött på andra människor, som kommer in på ens blogg, skriver en kommentar som börjar med: "rösta på mig i.."
Sån är inte jag.
Jag hatar spam.

Så, för att skona er alla, och mitt goda rykte (?) så skriver jag spam HÄR i MIN blogg istället.


Jag är alltså bidrag nummer TRE, nominerad i DAGENS BLOGG hos emmelist.

Yäyy!


pöss Donken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: