DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Donkens Släkt-huruvida-vem-är-vad-uh?

Kategori:

Lindah, som är min kärekusin, ringde mig faktiskt förut idag!

Blev himla glad, det är inte lika ofta man får "ut-o-röka-o-ringa-nån"-samtal från henne längre..
Borde kanske ringa henne med lite oftare...
*självrannsakan för fan!*

Hon är ju äldst av mina kusiner, kom jag på nu.
Min bror är hennes äldsta kusin, men han är ju inte min kusin, han är ju min bror.
A, det var bra å få det utrett, haha. Smartis.. ^^

Vi pratade en ganska bra stund, och under tiden drack jag kaffe, och förföljde rusa-kryparn.
Och Prins Shaggy af CremePuff.

Den ene bet och hade sig i det trådlösa modemet som ju är högre upp på byrån nu, och den andre drog ut lådorna i samma byrå, och stängde den igen, med ena handen innanför.
Aktaaa fingrarna, busfrö!

Två tokiga pojkar som måste hållas järnkoll på, har jag. Den tredje är ju på jobbet..! (ha ha haaa..)

pöss.

DONKEN

Kommentarer

  • Plutten säger:

    Haha, jag skulle inte vilja vara kille, trivs bra med att vara tjej. Men är som jag sa en pojkflicka. Har långt svart hår, långa ögonfransar, tjejigt sådär. Ooh ja, jag o Robin delar garderob:D hehe, skitbra är det!

    Åh! Gud vad mysigt! Härligt att kunna prata med nallar utan att bli kallad schizo;P

    2010-01-11 | 14:53:18
    Bloggadress: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
  • amanda säger:

    haha japp :)

    2010-01-11 | 16:08:32
    Bloggadress: http://hopekandee.blogg.se/
  • Plutten säger:

    Svar; Haha, ja men det blir ju det! Jag minns att jag döpte min spegelbild till Emma när jag var liten. Haha...men skulle jag göra det nu skulle nog Robin skicka mej till psyk:D

    Åh! Duktig du är;)

    2010-01-11 | 16:11:11
    Bloggadress: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
  • amanda säger:

    Ja jag tror det :P

    2010-01-11 | 16:17:52
    Bloggadress: http://hopekandee.blogg.se/
  • Tessan säger:

    hahahaha lät ju kul det där med att du förföljde lillkillen hahahahahaha mina brukar leka i tvrummet där jag vet att dom är men även att jag slänger iväg ett öga då och då för att kolla dom=) sen brukar tindra hänga i mina byxor för det mesta då hon är väääääääldigt mammig..och särskilt nu när hon är sjuk..då ska man konka runt på henne hela tiden och sätter man ner henne blir det skrik och krokodiltårar och sen hänger hon i mina byxor och nästan ska klättra tillbaka i famnen=)

    2010-01-11 | 21:19:52
    Bloggadress: http://tessanjohannisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: