DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

DawtaErrår.

Kategori:

Ja nu kan jag skriva riktigt igen.
Hade problem med åäö, och frågetecken, kommatecken osv.
men på msn funkade det fint, så jag fattade fan iiingenting. Fick hjälp avMac!

Han är dawta-noerd, fast han visste inte riktigt heller först, emn sen sa han jag skulle stänga ner, logga ut, o sen ta upp o logga in igen. Pga att sidan ev fattat fel på språket. Bara på denna datorn då, för alla andra tycktes ju kunna skriva normalt.

Tack Mack!
haha.
Bara för att det skulle rimma i text med. men det stavas Mac.

bai

DONKEN

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Haha ja det är väl tur att man sluppit. Lite mer koll än så får man nog ha haha

    2010-01-27 | 12:56:09
    Bloggadress: http://katinaheldine.blogg.se/
  • who the fuck is säger:

    SV: ILLA, min funkar hos dig hähähähäh! :D wooho bara 4tim kvar på jobbet :/

    2010-01-27 | 13:09:06
    Bloggadress: http://whothefuckis.se/
  • Mac säger:

    MacGyver :P

    2010-01-27 | 13:10:51

Kommentera inlägget här: