DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Dag nu idag.

Kategori:

Nu har jag 6 min på mig att skriva om detta ska synas på "idag" :P
Jag har vikt tvätt, och satt in en massa kläder till vince i strl 80.
Vet inte men det känns som de flesta storlekarna är typ FEL, de är liksom för små för den strl de ska vara.
Kan vara för att jag köper mest Rea-kläder, och billig skit härochvar...

Hmm.
Eller så är han bara allmänt stor, helt enkelt.
AK's bebisbarn är nog ungefär lika stor tror jag, han är ju bara 3 veckor äldre.

Kul med nya kläder vilket fall, men synd att stuva undan det som är för smått. Det blir en stor hög med för smått, varje gång vi tvättat nu. Och vi tvättar typ 1 gång i veckan.

Idag är det fredag, och jag har läst min Fru Johannas blogg, jag skrattade massa. Hon är rolig! :D
Funderar nu på att typ NU fixa de där med att skriva ut 2009 bloggen.

Redigera osv lite.

Har vattnat blommorna och tagit bort döda blad, det tar sin lilla tid när man har överbelamrat i alla fönster. De blir varma och torra av elementen, skitjobbigt ju.
De är nu rena, fina, levande, och blöta!  :D
Nej, blir inga bilder på det, haha. Hittar ju inte kameran heller, som jag skrev förut.

Att blogga är roligt.
Gillagilla.

Vill ha fler läsare dock... ;) *ut på jakt*

pössa.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: