DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Ärrrorrrs. Gilla inte Error.

Kategori:

Det är nåt fel på sidan så jag kunde inte svara på alla komments, det stod 500 internal errorr.
Jag gillar inte Errorrrrr.
Jag är Error.

Vart på mammaträffen idag, gångavstånd till BVC på 5 min, så den biten gick ok, förutom mitt flås som inte är som det borde.

Steg upp vid 9, skulle vara där vid 10.
Allt gick bra och Vince var snäll och sånt.

Segråtta i huvet, är jag. De sa inget om håret, fast de klart, jag hade det uppsatt så syns inte jättemycket då.

Nu väntar jag på AK, hon och Mr. Son of hers ska komma hit snart.
Herrn hennes skulle bara sova lite först. Det gör Vince med nu. Han är ju inte van att gå upp så tidigt, och sen INTE få somna om.
Stentrött, var han nu. Och ledsen, sådär tröttgnällig.

Näe, om man skulle ta o diska, ta in tvätt, och städa av hela lägenheten?
Hahahaa, nä jag bara skojar, jag vill sova. Minst 24 timmar.

pöss.

Från jag och gubbe.

Kommentarer

  • En isprinsessa säger:

    Sv: Tackar! :) Ja det är egna hihi ja det syns väldigt bra nu när två utav naglarna gått av!

    2010-01-15 | 13:25:58
    Bloggadress: http://enisprinsessa.blogg.se/
  • jennifer :) säger:

    Jaa det har varit lite problematiskt faktiskt idag!

    Men nu funka det hehe!



    Jo idag är det bra, jag har varit skitduktig som varit ut o gått idag ( försöker gå ner i vikt som du kanske märkt på min blogg ) så nu har jag precis tränat lite! :) Så jag är på topp!



    Senare idag blire tatueringsdags och det gör mig bara ännu gladare :D



    Hur är det med dig? :)

    2010-01-15 | 13:30:20
    Bloggadress: http://carolinebrodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: