DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Sovrumsmakeover.

Kategori:



Niiiia knoppa, NIIIIA KNOPPAR!
(mina guppar, miiina guppar!)

Lasse fixat. Mässingsknoppar på garderober sovrum.
Han/hon som installerade dessa garderober var nog lite skev i skallen, för som ni ser så är knopparna till vänster i bild, olika högt upp. PGA att garderoberna är olika ställda i höjd. (vem i helv...?)

Där är de i större format, i mindre bild (?!)

Jaja, sluta bildbomba jävla knoppar nu. (men fint blev det, före var de ju tråkvita)


...Bäddad säng, tillochmed det ja!
Flyttat denna duk ännu en gång, här passade den nog fan bästast.
Alla böcker, armband, nässpray, lupsyl, tofsar.. Undanplockat!
Man SER faktiskt sänggaveln nu..!
Minsann o da.

En ny lampa till sängen från IKEA, jatack. En såndär rektangel i glas med färger på. Ja tack.
(varför är de snyggaste också dyrast.. Fattar fan ingenting.)

<- Jag lägger och nattar Vincent för tredje gången. Gav upp till slut och Lasse fixade såklart det. På första försöket. Den jäveln.. ;)


Jajjaa, men jag gillar ju lampan.


Många av er har troligtvis undrat väldigt länge över hur det ser ut i andra änden av sovrummet.
Såhär ser det alltså ut.
Byrån där, hade vi i hallen förut.
Den ska hem till mamma och stå i lekstugan, där den kommer i från, från början.
Tvättkorgarna är JÄVULSKT smarta.
Två fack för vitt & ljust, två för svart & mörkt.
(40 i ena 60 i andra) Det lite jobbiga med detta, är att rött hamnar i citygrosspåsen bredvid. Smart lösning till detta någon?

Dessa tvättkorgar ska jag dölja.
Har pratat med mamma och hon sa att man kan sätta en hylla ovanför, och täcka med tyg, så som jag tänkt till skötbordet.
En såndär "svävande" hylla. Så kan man ha fina grejer ovanpå. INTE prydnadssaker, sånt har jag gjort mig av med i mängder nu ju.


I rensa-boken står där att sovrummet är till för att sova i.
=tv, dator, tvätt och annat, är INTE till för ett sovrum. Då sover man inte bra.
Dölj det som döljas kan, alltså.



Japp. Shaggy fotomodell.



over and out, som de säger i amerrikatt.




das donk.

Kommentarer

  • JD säger:

    shaggy, kan man få hans nummer? he's hot!! haha^^

    (inte en dejt till mig alltså, utan till min katt)



    klart ni ska ha en till knodd! en tjej va? :D

    2010-02-21 | 23:21:23
    Bloggadress: http://josdil.blogg.se/
  • Mamma till Adam & Gravid säger:

    Det hoppas jag också! Nej det är ju inte det, men dom håller jätte bra så jag tänkte att det var värt det när man kan använda dom till nästa barn också.. men men får se hur det går hehe..



    Jodå allt är bra, förutom järnvärdet haha.. Önskar det kunde vara lite bättre så jag kunde orka lite mer. Allt bra med er då?

    2010-02-21 | 23:21:55
    Bloggadress: http://mammatilladam.blogg.se/
  • cisssi säger:

    haha amerikatt fan va tråååkigt :P

    vad göööööör du donkiiish ?!?!? pusssis

    2010-02-21 | 23:39:07
    Bloggadress: http://cisssij.blogg.se/
  • «PinkieLaady säger:

    sv; Jag är 88 och han 84, jo vi har ju diskuterat ämnet då jag inte vill lägga tid på någon pojkvän som inte vill samma sak som mig, och han vill ju ha barn senare, men han kan nog vänta till 30.. han vill att jag ska ha ett fast jobb och så så att vi kan försörja oss osv, han själv har fast jobb. men vi får se ;D allt kan hända. haha jag förstår det, tjejer kärar ju lätt ner sig i söta gosaker även jag ;) söt kisse förresten :D

    2010-02-22 | 00:05:12
    Bloggadress: http://pinkielaady.se/
  • Mamma Till Världens Underbaraste Mullat<3 säger:

    va gullig du e =)



    va fina bilder du la ut ;D ooh din kisse misse oxå:D

    2010-02-22 | 00:44:19
    Bloggadress: http://891213.blogspot.com
  • MyzaaN - Princess Pink säger:

    hahhaa ja jag gick däe hemma och bara asså ofta man heter flatland i efter namn lixom flat-land xD

    min pappa bara men mYY flata betyder fan inte samma i norge som här.. .SANT XD



    ser välldans snyggt ut Donken.

    Du kan ju nästan makea om mitt rum också JAPP trelvans ;) ojoj xD nu är det späänande i curling matchen pöss på daj

    2010-02-22 | 01:27:39
    Bloggadress: http://myzaans.blogg.se/
  • «PinkieLaady säger:

    sv; Jag fyller 22 om jag ska vara petig ;) jag skrev tidigare att jag var 22 för att det bara skilde nån dag haha, lika bra att vänja sig vid nya siffran direkt :D jag är arbetslös men pluggade till lastbilschaffis men är nu sjukskriven pga depression :(

    2010-02-22 | 02:04:16
    Bloggadress: http://pinkielaady.se/

Kommentera inlägget här: