DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Andar, Spöken, Spådomar.

Kategori:

Sitter och tittar på spökhus, en dokumentärserie om hemsökta hus i storbritannien.
Blir helt uppskruvad av den, för om ni inte visste det sen innan, så vet ni det nu: Jag tror på sånt där.
Gick en medial kurs en gång för nåra år sen, där jag lärde mig massor om mig själv, mina möjligheter, och mer om dendär andra sidan.
Jag är absolut inget annat än en jätteny Rookie, inget sånt.
Gillar att tyda drömmar, både mina egna och andras.
Att spå människor, mest mig själv, har jag testat ett par gånger. Bara genom att rensa skallen, och tänka på ett föremål som jag förknippar med personen jag spår.

Nu verkar jag kocko-bello, men det är ju inte direkt nåt nytt...^^

Men, tja. Så ni vet.
Tänker mycket på sånt vi vet lite om.
Sånt vi inte vet nånting om alls. Jag tror på ett slags fortlevande efter vi gått bort.

bai.

DONKEN

Kommentarer

  • Amanda - Bloggen om Glaskonst säger:

    oj en sån kurs måste jag oxo gå!!

    sv. haha sjukt läskigt är de :O

    kram

    2010-02-01 | 14:29:41
    Bloggadress: http://coozie.blogg.se/
  • Amanda - Bloggen om Glaskonst säger:

    ska kolla upp kursen när jag har pengar sen absolut :D

    vad fick man göra osv..?

    kram

    2010-02-01 | 17:04:14
    Bloggadress: http://coozie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: