DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

1 av 4 tröjor

Kategori:


en av de nya tröjorna.
Grööön och fiiin.
Hej vårens glada färger.

Mja, bilden är bara endast för att visa tröjan, behöver ju inte granska typ fejset, och böset runtikring.
Jaha, och nu bara för jag skrev det så stirrar alla på allt. Då vart de ju redan kört, dåva.

Men tröjan är fin ;)

Jag hade en ljus tröja på mig igår, en av de andra nya. Tro fan jag spiller kaffe på den det första jag gör.
Är det inte typiskt mig, så säg..



pöss Donken

Kommentarer

  • fuck you i´m from småland säger:

    Njaa det tror jag inte att hon har vart :P hehe

    Vi pluggar turism rekreation och service utanför växjö ;P

    2010-02-18 | 22:54:10
    Bloggadress: http://martinastork.blogg.se/
  • Carro säger:

    Sv: haha okej. Ja, jag har ju läst det att din son hette vincent, men eftersom du skrev att grattis till Macco och tre år och så att du älska honom så tänkte jag att det kanske ändå var din son. =P

    2010-02-18 | 22:55:20
    Bloggadress: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här: