DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Tävlingen avslutad:

Kategori: Tävlingar

Vinnaren ääääär:


(Bilden är en länk, klicka på den för att komma till henns blogg.)

Jayyy- Deeee!!!!
Jag la era namn och kort-önskemål i en tomteluva, jag bad Lasse dra en, och han drog min "blogg-adoptiv-dotter" Josefine, JD.

Hon valde detta kortet att få en kopia på:



Det kommer en tävling till ganska snart, i samarbete med SPUNKIS barnkläder.. ;)

Kommentarer

  • I AM BAAM - Göteborg Edition säger:

    Grattis till JD!!



    Jäklar att jag inte vann >.<



    svar: Jo precis! När jag gick i gymnasiet och hade svenska B så började vi en lektion att prata om religion och då hade jag en tjej i min klass som var ateist. Vilket jag såklart respekterad men den lektionen så satt hon och sa en massa saker om kristna och om Jesus (som jag då tror på) och till exempel att han bara var en judehippie som satt och rökte på osv osv och kristna var blåögda psykopater... Jag satt och hyperventilerade av frustration men såg ingen anledning till att börja argumentera. Tillslut var det en av tjejerna i min klass (som var kompis med henne) som såg mitt ansiktsutryck och lite diskret sa till tjejen att nu fick hon ta och ge sig för att den kanske fanns kristna i klassrummet som tog illa upp.

    Då blev hon som tur var tyst - men resten av lektionen var superjobbig.



    Jag förstår alla som inte är troende... det gör jag och jag respekterar deras åsikter... men att säga så inför en kristen person är som att spotta den i ansiktet.

    2010-12-11 | 22:47:59
    Bloggadress: http://iambaam.blogg.se/
  • Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3 säger:

    Svar;

    Precis! :) Men åt andra sidan så vare jag som gav upp för tidigt men amningen är påfrestade också tkr ja :)

    2010-12-11 | 22:48:59
    Bloggadress: http://mammah.webblogg.se/
  • JD | - 28 kg! säger:

    ÅÅÅÅH JAG VANN!!! plötsligt gillar jag Lasse jäkligt mycket! Jag vann :D :D :D wei! världens snyggaste kort till mig, mig MIG! :) <3

    2010-12-12 | 00:22:31
    Bloggadress: http://josdil.blogg.se/
  • Linda - En Vimsig Mamma säger:

    vad kul grattis till JD!!! =) japp nästa får jag fasiken vara med på =) de blev ju sånnt strul på lördagen så hann inte med datorn och missade allt =( kram

    2010-12-12 | 23:21:03
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/
  • Gunnaralbertine säger:

    Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

    2011-03-13 | 18:50:03
    Bloggadress: http://gunnaralbertine.blogbow.com

Kommentera inlägget här: