DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Veckans lista

Kategori:

idag Måndag: VABbing

imorn Tisdag: Frugis 24 år, Vincent ev dagis? Annars VABbing igen.

Onsdag: Dagis, sambos i 2 år, Me&I-party. (barnkläder-homeparty)

Torsdag: Dagis, Husvisningen kl 17.30 Värnamo. Går in i vecka 18.

Fredag: 3e sept. Visst var det NÅT då...? Som börjar på teve...

Lördag: nops, nothing.

Söndag: Fira Jessi i Orret. Mamma barnvakt.


Torsdag is the new black, säger jag bara!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Sötaste du! Jag blev verkligen så himla glad=) Och jag jobbar imorgon jobbar mellan 9 - 16 (glassiga tider, jag vet=) ) men sen är jag ledig... hela kvällen..:P



    2010-08-30 | 21:31:48
    Bloggadress: http://frokenklumpeduns.blogg.se/

Kommentera inlägget här: