DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Optikbutiken.se

Kategori:

Jag vill ha nya glasögon.
Jag vill ha ett par som håller, som är snygga, och som är billiga.
Det är standardkrav jag har, speciellt nu när jag har massa barn.

Vincent älskar att rycka loss dem, och böja, och leka och vifta med dem.
Allra bästa vore om man har två stycken extra glasögon. Jag har provat linser, men jag som vill KEEP IT SIMPLE vill inte ha en massa krabb när jag ska sova, vakna, osv.

Hittade en sida med billiga glasögon på nätet. (Mina glas blir inte billiga nånstans, men man kan ju spara in några slantar på bågarna i allafall.)

Har ju som kanske inte alla vet, tiotusentals olika fel, och lite av varje på vardera ögat.
Ena är äggformat, jag är närsynt, har olika bra syn på ögonen, etc..

Där fanns massor med olika bågar, och de är inte dyra heller.
Keep it cheap.
Där fanns en del som är ordentligt snygga, som ser ut som de jag vill ha. Jag vill ha lite färg nu, jag har alltid haft bruna eller grå, i vuxen ålder.

Billigast är bäst. Åtminstone när det är samma kvalle som de dyra!
Vinrött och lila, kanske svart, faller mig i smak tror jag.

Man lever bara en gång.

pöss

Donken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: