DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Ljuger för dagis om mig.

Kategori:

Igår ringde jag och fick efter MYCKET om och men, skola in Vincent lite tidigare på dagis.
Han skulle börjat den 9e kanske, och rektorn skulle ringa mig den 9e angående det. Jag skulle ju även börjat jobba den 9e.
Ingen rektor ringde.

Jag ringde dagissamordnaren, och skällde lite, och talade vänligt om att jag inte fick jobb, på grund av att alla dagis har semester.
Samtidigt.
Utan ersättningspersonal.

Jag sa även att en tjej lovat att rektorn skulle ringa mig.
Hon verkade totalt förvirrad, och jag sa också att det var under hennes semester jag ringt.
Det talade hon om för mig senare också, att "ja det måste varit nån annan när jag hade semester."
Men, jaaa. DUUH.

Hon skulle se vad hon kunde göra för mig.

Jag sa att jag vill kunna söka jobb tidigare än planerat, eftersom jag nu förlorade detta pga dem.
Hon ringde tillbaka senare och sa att hon hade lovat dagiset att jag hade jobb att gå tillbaka till direkt sen.
VA?

Det var inte vad jag sa, och nu får jag väl skit av dagis för det, men det är inte mitt huvud de ska steka isåfall, jag sysslar inte med ljug, bluff och båg.
Jävla fucking skitfolk det finns ibland.

Hängde ni med här?
Nu fick han iallafall börja på torsdag och Lasse ska vara med, för han har tagit ledigt.
Vi ska dit kl 10.00 och stanna en timme, då vi också ska få schema och sånt.
Två veckor framåt nu alltså, ska jag, supermorsan, skola in min son på dagis troligen själv 9 dagar av de 10. Sen gå på aktivitetsstöd (65% av 80% av min f.d lön som jag hade som städerska= loooow paid) fram tills jag får jobb. 
Jävla dagis, inte sköta sitt jobb, och därmed se till att inte jag fick mitt. 

BITTER.

peace out sakkaz. 


DONKEN

 

Kommentarer

  • sanna säger:

    störd kärring!!! :O

    2010-08-11 | 10:58:55
    Bloggadress: http://sann4a.blogg.se/
  • Rebecka säger:

    Sv:

    Det var faktiskt inte så kallt och ändå var i mars någon gång.. Tack så jättemycket!:D



    Kramar Rebecka

    2010-08-11 | 16:16:50
    Bloggadress: http://alltomrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här: