DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Hårig kyckling och lönelängtan.

Kategori:

Lite smått misslyckad kyckling som karln gjorde. Den hade ju hår kvar på skinnet.
Fruktansvärt äckligt.
Men, han lyckades mycket bra med paprikan, såsen, riset och lingonsylten.
Fast lingonsylten tog han bara fram från kylen iofs..

Vincent har badat, han har fått en halkskyddmatta i badet.
Såna kan inte jag med.
Jag halkade på en sån, en gång. Slog i knät och hela benet blev svullet och blått.
Jävla badkarsmatta.

Om tre hela dagar är det lön. Varför gick det så hemskt långsamt fram till den 25e, just denna gången?
Det brukar aldrig vara sån väntan annars.
Kan ju bero på att både Juli och Augusti har 31 dagar. Och att alla pengar rök till London och Öland..
But still.


pöss i gumpen.



DONKEN

Kommentarer

  • Pippi säger:

    Nämen vad kul att du är gravid på nytt! En massa grattis! Spännande!

    2010-08-22 | 19:22:31
    Bloggadress: http://pippibears.se
  • Idol-Josse säger:

    Du får lov och svara på bdb på det jag kommenterar här, bara så du vet, det eller msn.



    Men i vilket fall som helst, jag tycker det går rätt snabbt fram till den 25 augusti...får ju också min lön då.. 8000 har jag skrapat ihop på 2 och en halv vecka..men förstår att det är mkt när man bor i lägenhet, ska betala bil, barn,hyra, mat osv osv osv......... :(

    Men det löser sig, sa kärringen och sket i vasken ;)

    2010-08-22 | 19:33:13
    Bloggadress: http://numbashell.bilddagboken.se
  • feztis säger:

    Riktigt fina löv måste jag säga.. jag kan inte alls rita i paint haha :p



    Yes, fanns bara blåa shorts kvar när jag köpte dom :p



    Skönt med vila, tänk om mina barn också ville vila haha här har dom röjt runt hela dagen, så det var skönt att gå bort till pappa så de fick röja av sig där ;)



    Tropikariet ligger ungefär 2 mil härifrån. Ute i vildmarken haha bredvid Kolmårdens djurpark.



    Finns massor av djur att titta på där, mest olika konstiga firrar i alla möjliga färger haha

    2010-08-22 | 19:50:49
    Bloggadress: http://feztis.blogg.se/
  • Lasse säger:

    Och hon halkade i vuxen ålder på badkarsmattan dessutom! I min mammas badkar. lol

    2010-08-22 | 21:19:13
    Bloggadress: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: