DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Första delen- MAMMABLOGGARLISTAN

Kategori: Mammabloggare<3

 

Evelina - Mamma till Meja Lee <3
Älskar livet som nybliven mamma. Skriver om våra dagar, kärleken till Meja,
shopping, tips, massor av bilder, mat & mycket mer ;)


Donken says: En rosa blogg, med en massa roliga mattips, och annat. Karln hennes heter
samma som min karl. Laaars. Haha! Inspirerande och trevlig brutta. 21 år gammal, och
fullkomligt sprudlar av kärlek till Lars och Meja-Lee.




17 år och ung mamma
I min blogg får ni läsa om en 17 årig tjej som är mamma åt en liten pojke vid
namn Isak, och det mesta är väl om våran vardag. Vad vi sysslar med osv.
Jag ger även tips ibland om musik, kläder & film. Kan komma nytt ibland också.
Oftast handlar bloggen om det jag får upp i huvudet om vad jag vill blogga om.


Donken says: Denna brud, var det som ville ha alla mammor samlade. Here it goes!
Hon har börjat ett helt nytt liv jämfört med sina jämnåriga, och hon trivs som fisken i vattnet.
Isak är hennes ögonsten såklart, och jag tycker det verkar som att hon gör ett fantastiskt
hästjobb som ung moder. :D



Linda - En Vimisg Mamma
Jo men ja, jag skriver ju då om mitt liv som 2 barns mamma till 2 stycken söner.
Om mina drömmar och mål här i livet. Min kamp om vikten, en massa kilon ska
bort. Ja mitt liv helt öppet i läsarnas ögon!

Donken says: Linda, som jag röstat på varje dag nu, en längre tid! Hon har två blonda pajkar
som springer runt benen och busar massa. En mycket rolig brud som gärna skrattar både
åt och med en (mig..).
Hon får vara lite av en mentor inför 2barnskrisen som komma skall? :P



Fröken M
Hos mig får man läsa om vardagen som inte speciellt ung, men snäll mamma
åt Viggo! Idag (igår) tipsar jag även om att bli Buzzador. Fröken M är 28 år
och bor i Karlstad.


Donken says: Ny bloggare jag funnit. Hon verkar vara en helyllemamma som verkligen
bryr sig om sitt och de sina. Sjävklart andra runtomkring också. Massa trevlig, och skriver
om barn, blöjor, och allmänna sömnbekymmer som kan råka uppstå i början med smått. :)

Kommentarer

  • 17 år och ung mamma säger:

    Woho dags att börja läsa :DD



    Ja sims är kul :) men nu har man inte all den tid till det som man hade förut, då satt jag och nörda typ hela tiden ^^ ja söndagar är den tråkigaste och segaste dagen på hela veckan. man blir så trött på denna dag ;p

    2010-08-29 | 11:03:39
    Bloggadress: http://paulinagavelin.blogg.se/
  • mamma till Adam och bäbisen i magen säger:

    va kul att du länkar andra mammor som bloggar! jag sitter alltid och letar efter fler mamma bloggar! =)

    2010-08-29 | 11:07:32
    Bloggadress: http://elinadamhatem.blogg.se/
  • Fröken M säger:

    va kul !! Tack för länkningen :)

    2010-08-29 | 11:15:43
    Bloggadress: http://frokenmela.blogg.se/
  • 17 år och ung mamma säger:

    jaha låter kul:) jadå det är ju en början :) jag har också funderat att fylla på fylla på min flik med mamma bloggar men vet inte om jag ska göra det^^

    2010-08-29 | 11:22:02
    Bloggadress: http://paulinagavelin.blogg.se/
  • Cissi, Mamma till Elias säger:

    Kul att du länkar! försöker att hitta nya mammabloggar hela tiden :)

    2010-08-29 | 13:30:20
    Bloggadress: http://eliiasmamma.blogg.se/
  • feztis säger:

    Yeah! Kanske gör något liknande framöver.. men läser inte sååå många mammabloggar :p



    Hehe stämmer bra att det var den tröjan han hade på sig igår :p



    Jag förstod att du inte dricker något nu ;) Men ja, inte så kul att stanna länge då andra blir onyktra, men lite konstigt att lägga något sånt på en söndag? hm..

    2010-08-29 | 13:55:49
    Bloggadress: http://feztis.blogg.se/
  • Johanna, mamma till malou säger:

    Vad kul! Jag ska kolla in två utav dessa, de andra läser jag redan! En mycket bra idé :D!

    2010-08-29 | 14:53:13
    Bloggadress: http://mammatillmalou.bloggplatsen.se/
  • Goranstella säger:

    interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

    2011-08-18 | 08:54:48
    Bloggadress: http://goranstella.blognd.com

Kommentera inlägget här: