DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Bloglovin'-knapp

Kategori:

Hittade en bloglovinknap bara sådär.
Hos Frida Allgren tillochmed, jag klickade där, loggade in (jag har haft bloglovin länge men inte fattat hur man gör nånstans)  och fick en knapp. och en räknare.

Det är ju redan hela TRETTON pers som följer mig via bloglovin!
Det trodde jga då fan inte.
Max 2, tänkte jag.

Säg till mig om du vill jag ska följa dig för nu är det massor jag vill kunna hålla koll på. :)
Och, tipsa för faaaan om andra mammabloggar. Ge miiig.. :)




Imorgon är det dag 3 på dagis för Vincent.
Det tar vi sen.
Helgen har varit fullspäckad med en jävla massa hemlighetsmakeri och surprise, men det tar vi också sen. 


Jag är snygg i håret, det är vad som räknas just i detta nu.

Pöss

(syns inte så väl där, men nu har vi båda, förlovningsringar. Klickat, klart, Förlovade Officiellt.)

DONKEN

Kommentarer

  • Emelie säger:

    svar: Ja då :) tack så mycket !:D Jag följer dig gärna med bloglovin !



    Om du vill får du gärna följa mig också om du tycker att min blogg är intressant,dock inget tvång :)



    kram

    2010-08-16 | 00:40:03
    Bloggadress: http://emmiq.blogg.se/
  • M A L I N :) säger:

    Gör det inte idag men kan göra det någon gång :D<3

    2010-08-16 | 00:55:47
    Bloggadress: http://outlives.blogg.se/
  • Anna säger:

    Jag har ju jobbat när jag varit på Cypern. Varje gång, Tre gånger Ayia Napa på lite mer än ett år. Jag hade nog tyckt annorlunda om det varit privat. Senast jag var där jobbade jag 85 timmar på en vecka.. Roligare kan man ha =)



    Men charter gillar jag, fast föredrar Turkiet, faktiskt. Alanya var grymt!

    2010-08-16 | 01:10:37
    Bloggadress: http://barsine.blogg.se/
  • Emelie säger:

    svar: Härligt :D



    Alltså jag är bara otroligt dålig på att lägga upp bilder på ansiktet.men det finns några bilder på mig i kategorin "Bilder på mig" :)



    kram

    2010-08-16 | 01:13:22
    Bloggadress: http://emmiq.blogg.se/
  • Linda - En Vimsig Mamma säger:

    Ja han älskar sin cykel!! den ska ju sova i sängen med oss också men där har jag satt stopp!! =) Tack snälla att du röstar!!

    Oj har ni förlovat er nu?? Grattis i så fall =)

    Jag följer dig via bloglovin och har gjort det ett tag =) kram

    2010-08-16 | 10:38:04
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här: