DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Vårdcentralen

Kategori:

Har fotat lite ljussättning i ett väntrum på vårdcentralen.
(inredningskursen, lektion om ljussättning)
  
Tänkte jag skulle fråga först om jag fick fota för skolarbete, och jag blev vidareskickade till högre och högre chefer, för att ställa denna lilla fråga. Självklart skulle jag ju inte fota människorna där, det säger ju sig självt. Pasienter vill väl ändå inte bli fotade liksom. Hade inte jag velat. Men alla kanske inte tror att man förstår det, när man kommer med barnvagn, skinnrock, och väldiiiigt skrikigt cerise hår.

Nä, men hon sa iallafall, att det går bra om jag absolut inte fotar några människor. Skulle ju bara ha lite pics på lampor och fönster..
Sen satt jag där och skrev lite på arbetet som fotona skulle in på.

Skönt att man har så nära till vårdcentralen ändå, nära till apoteket och massa. Jag har ju ingen bil när Lasse jobbar, så det är skönt med lite gångavstånd till såna viktiga ställen.
(WTF! Ville inte Annelie lilla ha hus på landet nyss?) Jo, men det skadar ju inte o ha ett apotek nära... då... Eller en kombibil. En Egen Bil. Igen.

Pöss.

Donk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: