DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

skötbordet målat

Kategori:






Målade ju om skötbordet med färger i allmoge som jag köpte på Rusta i Växjö när jag och svärfar var där för att handla en tapetborttagare i ång-variant, på Jula.
Hängde ni med där..?
Nåväl, skötbordet blev faktiskt exakt så som jag hade föreställt mig.

Att det är stökigt där just nu, får ni faktiskt ha överseende med.

Ska lägga in bilderna på de 4 tavlorna jag gjorde till Vincent med, men de lägger jag in på min Tavelblogg.

pöss!

Donken

Kommentarer

  • Daniella säger:

    det blev ju keeewlt hihi, riktigt fint, man kunde nästan tro du var konstnär ;-)

    2010-04-08 | 17:47:00
  • Bella säger:

    Nice! :D

    Jäklar vilka blåa ögon katten hade :O

    Pöss

    2010-04-08 | 18:21:54
    Bloggadress: http://isabellalindroos.blogg.se/
  • angelicato säger:

    hah skulle precis kommentera vilka blå ögon kissen hade, så var det redan gjort av någon ;D ;D

    2010-04-13 | 03:57:35
    Bloggadress: http://angelicato.se

Kommentera inlägget här: