DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Påskris o Mammadejt

Kategori:

Idag har jag lekt med Jeje, haft kalas ihop med henne för hon fyller 30 år gammal idag! Grattis till detta.
Shaggy har lärt sig att äta sallad med vitlök, han sa att det var gott, sen tog han sin motorcykel ner till Ystad för att hälsa på sin mamma.

Sen var en kompis till mig från mammagruppen här, hon är lika gammal som mig.
Hade med sig sin son, som är född samma dag som Vincent. Vi drack kaffe, och tjötade en massa om barnen, sen bjöd hon med mig till en "ungmamma-grupp" där alla är under 27.

Igår fick jag skumma samtal från nån modellfotograf som ska ha ett event i Ljungby, och hon frågade om jag vill åka limo från Ica Maxi till Hotel Terraza i Ljungby.
Där blir det fotografering i 3 olika outfits, och jag får ta med tre kompisar. Detta skulle då äga rum den 10e april kl 13.45.

Jag har fixat lite med påskriset, förut visste jag inte var jag skulle ställa det, o satte det på översta hyllan ovanför kaffebryggaren i köket, så att varken katt eller bebis välter den.
Kom på då att jag kan ju byta ut lyktan utanför ytterdörren här, mot den. Gjorde det, och bytte ut ljuset i lyktan mot 4 limegröna ljus (!!) med lite blom-ljusmanchetter och grejer vettu.
Ska nog ta en bild på't också, för det blev ju vackert som tusan!

Pöss

Donk

Kommentarer

  • Terese säger:

    kan ju tala om för dig att de där modellfotograferna var i ljungby nu förra helgen..de ringde även till mig..jag skulle ha åkt dit men jag sket i det när jag sen kollade upp vad bilderna kostade..så nej tack säger jag bara..faan vad dom är dyra=( hade inte bilderna kostat så jäkla mkt så hade jag gjort det men men då går jag hellre till bildmakarns=) kolla upp priserna själv om du inte tror mig..

    3 bilder kostar 1000:- och sen stiger priserna ordentligt=( gå in på deras hemsida..

    2010-04-01 | 16:57:02
    Bloggadress: http://thesparkle.blogg.se/
  • Erica säger:

    Svar: Jag bor i Hållnäs. Det är en liten håla som ligger i norra Uppland. :) Du då?



    Varför var det ett skumt samtal? Hade du aldrig pratat med den där personen innan och han/hon ringde bara ändå typ!?

    2010-04-01 | 18:02:34
    Bloggadress: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här: