DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Vincents rum rensat, ÖoB, Emelies nya lya inkollad

Kategori:

Idag har jag haft STORRENSNING och ommöblering och rensning i Vincents rum. Har plockat och städat och bytt böcker o flyttat grejer till den nya hyllan, blockat bort galgar och annat som bara var där det avlastats, har flyttat hyllor..  osv.

..med blommor på.

Blev kanoon!
När Lasse fick titta på de, sa han ba: "Jahaa, det ser ut som det brukar, ju." Sen när han såg min chockartade min, jag som SLITIT ARSLET AV MIG i flera timmar...

Och byrån

Så skrattade han och sa att han bara skojade.
Ehum, med viss skepsis, så tror jag på honom, att han bara jävlades.
Med Viss Skepsis.

Lasse brukar läsa min blogg, så.. :P
(det var riktat direkt mot honom, dåvaa)

Jag tror jag överanvänder kommatecken. Jag gör långa meningar. Jag förklarar väldigt omständigt. Jag är åtminstone lite självmedveten. 

De svarta lådorna på övre bilden, är det bebiskläder i, vi köpte dem på IKEA. Lådorna alltså, inte kläderna.
Allt dedär med blommorna på hyllan tyckte jag blev väldigt bra, för de får ju inte plats i fönstrena längre, så kan man sätta de som inte behöver lika mycket solljus, där.
Jag skulle vilja ha likadana krukor dock, alla i limegrönt... Men då måste man köpa så jädra många. Dyrt. Får Bli Ett Senare Projekt.
Håller ju på att köpa in mig på en jäkla massa vita just nu, så. Men det är ett Vilande Projekt, i Pengasparandet med stort P.

Man ska inte börja meningar med ordet "men". I do it all the time.

Småtjafs..

De två rosorna är de överlevande från de jag fick av Lasse när Love hade namnsdag. Så de är riktiga. I vatten! Jag gillar den "vasen" för det är en hand. Händer gillar jag. Att måla av, tex. Ja de är fina.



Ja den kommer jag inte göra mig av med.. Annars tycker jag inte om småtjafs längre. Plotter och skit ser bara stökigt ut.
DUBBELMORAL. De ska ha en egen plats i en enda hylla. So, I fixed it.

Tavlor med foton i tycker jag om. Det gör ett hem personligt. Det gäller bara att få tummen ur ändan och faktiskt framkalla lite grejer. Den enda riktiga tavlan är den vi fick av Jonna! :D (jättefin men kan inte lägga ut den här för det är 4 bilder av Vince som sagt)

Utanför vince's rum.

Jag åkte till ÖoB sen när Lasse kommit hem med bilen, där köpte jag piprensare (neeej inte såna som Lindah sålde!) till julpysslet den 15 nov, och röda band till nejlikeapelsiner, grattisvykort till folket som fyller år ibland, en flaskborste, två stora flaskor med sköljmedel, två dolmiosåser, och två badsvampar.
Gud, jag har tvångstankar om 2. Allt ska man köpa på sig.
Jaja, det gick på 130 kr iallafall, och det var helt OK.
Köpte annat jox med, minns inte allt.

Jag handlade med Emelie, för hon bor breve ÖB. Sen åkte vi hem till henne och jag inspekterade lägenheten. Fint place, med typ 4 rum i ett! Hon har fått ihop det himla bra. Det ser större ut än vad det är. Snygg modern spis har hon med, lyx!
Jag fick kaffe med, utan sked. SPD, Emelie. (spar på disk)


(Ser lite galen ut där. Sanningen säger sitt.)

När jag kom hem igen, så bokade jag en tvättid till på söndag kväll, och jag gick in och gjorde sås till Lasses skinkstek han hade gjort i vår TW-stekgryta! :D
Sen åt vi, Sen ringde jag en TW kund, och bokade en demo till.

Nu har jag en demo i veckan, i tre veckor!
v.44, 45, 46.
GILLAR'T!

Back in Business.
Fick veta att Jonna också har satt in sin första demo på ett datum! WIHOO! :D
tokka tokka tokka. (Bra ord till vadsomhelst.)

Alltså, nu har jag fanimig FLYT.
Jag får gotta mig i det så länge det varar.

ÅVERRRRR for now. ;)

skinny bitch..

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: