DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Vikt Tvätt, Ränt runt, Stollat, Lekt. Kärlek till Familjen

Kategori:

Har ränt runt idag och vikt tvätt, plockat undan, lagat omelett.
Rensat ut gamla mögelrester från kylen (äckli).
Matat, bytt blöja, bytt kläder på mig själv en gång, bytt kläder på Vince 3 gånger.

Tagit fram lite mer kläder till Vince i strl 74 som han snart kan ha på heltid.
Plockat iordning lite här och var.
Ringt kunder och plockat med ordrar.
Lekt en väldig massa med Vince och tröstat honom massa också.

Fått en avbok som jag ska rätta till snarast möjligt.
(ev hemdemo med nya glada gäster)

Har SKULLAT baka, typ muffins, kakor eller bröd eller paj.
Men det blev omelett.
Tiden försvann..

Tittat på Ugly B och House.

Ätit två portioner omelett! Plus åt förut idag, spaghetti och k-sås.
Dutti Donk. *klappar själv på huvet*
..med blommor på.
Ghu, måste vattna blommorna.

Googlade Linda Skugge förut för att läsa nåt aktuellt av henne från nån blogg nånstans, men så hittade jag på svd.se att hon SLUTAT skriva!
WTF! inte Linda Skugge, inte sluta skriva, neheeeeej, ledsen i ögat.

Och så läste jag att hon skiljt sig från sin man. Gilla inte heller, så sorgligt och ledsamt.



Jag älskar min familj över allt annat. Det ska ni veta. Gränslös kärlek till alla.



Er Annelie.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: