DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Växjökalas Flyttat

Kategori:

På söndag skulle vi fira mormor i Växjö egentligen, hon fyllde 67 den 13 september, men det var så många dop och allt då den helgen så hon orkade inte ha kalas då.
Men nu verkar det som att det inte blir denna helgen ändå, för jag och Vincent är sjuka, och Martin och Mattias skulle göra annat på söndag, så mamma ringde o sa att det blir väl nästa lördag istället, den 10e oktober.

Nu sitter mina grabbar i soffan och softar.
Shaggy ligger på golvet och inväntar ett bra tillfälle att börja jaga något.. :)

Lasse gör sitt bästa för att lugna mig med svinflunsan-idéerna jag fått, men tja, jag vet inte.
Han sa att man blir 10 gånger sjukare om man skulle ha den.
Jag vill ändå till Vårdcentralen för att försäkra mig om att det är så. Att jag inte har det alltså.
Man vet ju aldrig.
*ryyyys*

svinflunsa?



Detta är mitt andra inlägg på blogg.se, och än så länge fattar jag väl inte direkt hur allt funkar, men det kommer väl allteftersom.
Måste man ladda upp bilder till sin fotogrej, innan man kan lägga in dem direkt vid texterna? Tydligen..
Vill ha en snyggare blogg med, en lite mer personlig.
Men jag vet inte hur man gör.

Donken

Kommentarer

  • rumptott säger:

    haha snygg jävla kudde =P skrattar

    2009-10-02 | 11:50:20

Kommentera inlägget här: