DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Tänkte gå och lägga mig snart.

Kategori:

Shaggy rafsade massa i lådan med Vince's kläder, 50-56'or.
Det får han inte göra, så jag puttade väck honom därifrån.
Det fick jag göra tre gånger, sen stängde jag dörre in till hans rum, med katten utanför.
Surt att han håller på en massa!

Om man skulle ta o bli med på dendär mest aktiva-listan på bloggen här? Då kanske man kan bli en Linda Skugge, ha ha ha.. :P
Näh, kanske inte det.

Men iallafall. Om nätterna kan jag ju vara hur aktiv som helst, det är det väl ingen annan som är antar jag. Hähä..
Jag måste verkligen vattna blommorna snart. Geehz.

Mailade min chief så hon kan se vad jag bakat, och receptet på det.
Det är ju på sidan 666 i Vår Kok Bok.. Årgång gammal.

Lite komiskt vilken sida det var på dock, anser du inte det?

Donken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: